olsen16 Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Hartenkt på å kjøpe de små oransje/svarte høytalerene fra sony ericsson (mps-70) til mobilen og lurte på om det var noen som hadde gode erfaringer elle lignende angående lyd og kvalitet og slikt? pris også? takker:) Endret 22. august 2007 av olsen16
kimmy1505 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Hei! Litt usikker på om jeg vet akkuratt hvilke du mener.. husker ikke navnet på de jeg har, men de er hvertfall svarte og oransje.. De fulgte forresten med min w810i hvis det sier deg noe som helst! Men uansett: Jeg syntes de fungerer veldig bra, og spiller overraskende bra i forrhold til størrelsen. Prisen og sånn vet jeg ikke noe om, men det står sikkert noe om det på netcom.no
Breiker Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 har sendt en rapport på denne for å få flyttet den til mobilforumet. De kan sikkert gi deg et skikkelig svar
CaZpeR Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg syns de er veldig bra. Har et selv og en helt ny en til salgs om du er interessert: *** Annonse slettet av moderator *** Fra forumets eget bruktmarked Endret 9. september 2007 av Patience
B4stian Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Brukte det innimellom når jeg var i Hellas. Er helt ok til å la stå på bordet og spille musikk mens du sitter og slapper av, men ikke forvent deg for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå