Steamed Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Han vil lage Crysis selv. Det må du da skjønne 9405219[/snapback] Jeg vill ikke lage crysis selv så det er avklart! Men kanskje jeg kan laste ned crysis spille det med vennen min som er hjemme til seg sånn at vi kan møtes. Kan man møte andre folk fra verden egentli? På videone er det bare guard sånne folk som er bot. Å ikke virkelige mennesker som sitter hjemme og spiller.
Landeplagen Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Men kanskje jeg kan laste ned crysis spille det med vennen min som er hjemme til seg sånn at vi kan møtes.Kan man møte andre folk fra verden egentli? På videone er det bare guard sånne folk som er bot. Å ikke virkelige mennesker som sitter hjemme og spiller. 9406420[/snapback] Du lever virkelig ikke opp til ditt navn, bare så det er sagt. 1. Crysis kommer ikke ut før om noen måneder. 2. Crysis trenger mega-bra maskin. (DX10/Vista?) 3. Er ikke bare Crysis som er spillbart online. Spill heller runescape du.
Digidice Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei hvordan går det, har du kommet i gang med spillproduksjonen. PS: Ser crysis er snart ferdig, så vist du lager crysis 2 så kjøper jeg det jeg. Endret 2. september 2007 av Digidice
Steamed Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 Marty Crysis crytek alle er jo bra
Zeph Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå