Gå til innhold

Voks i håret når man drar til frisøren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Renati er såpass lett å vaske ut at det burde ikke være ett problem for frisøren, den er også såpass lite klissette at man faktisk kan klippe håret uten at den vaskes ut (fukte håret med vann før man klipper ... )(med mindre du skal ha håret "maskinkort")

 

Jeg liker å få håret vasket av frisøren, og jo mer det må vaskes - jo bedre er det ( mer lignende hodebunnsmassasje mmmmm...)

 

Derfor slenger jeg av og til litt ekstra gris i håret den dagen jeg skal til frisør for å sikre kvaliteten på hodebunnsmassasjen ;) Mye billigere med hårvask enn massasje... Så den løsningen er genial :thumbup:

 

 

edit: typo - la til litt på siste avsnitt

Endret av KRZT
Lenke til kommentar
DA må jo frisøren vaske håret ditt da, og da kan det jo koste mer...

9337580[/snapback]

Prisen er ikke noe stort problem siden min mor betaler :) .

 

MÅ du ha voks i håret på skolen?

9337592[/snapback]

Ja.

 

Renati er såpass lett å vaske ut at det burde ikke være ett problem for frisøren, den er også såpass lite klissette at man faktisk kan klippe håret uten at den vaskes ut (fukte håret med vann før man klipper ... )(med mindre du skal ha håret "maskinkort")

 

Jeg liker å få håret vasket av frisøren, og jo mer det må vaskes - jo bedre er det ( mer lignende hodebunnsmassasje mmmmm...)

 

Derfor slenger jeg av og til litt ekstra gris i håret den dagen jeg skal til frisør for å sikre kvaliteten på hodebunnsmassasjen ;) Mye billigere med hårvask enn massasje... Så den løsningen er genial  :thumbup:

 

 

edit: typo - la til litt på siste avsnitt

9337600[/snapback]

Tusen takk for svar :) .

Lenke til kommentar

Prøvde det... Fikk rimelig klar tale fra frisøren om hva hun synes om det. Digg med NM i hårvask, men skyllebøtta om "dere ungdommer som tror at det er kult med vaselin i håret" er jeg ikke spess klar for å få omigjen. Så jeg måtte love å ikke gjøre det igjen... Noe jeg selvsagt ikke gjorde, men jeg griser fortsatt håret til før jeg drar til frisøren...

Lenke til kommentar
Det er overaskende deilig å få vasket håret hos frisør :wee: anbefaler alle å dra til frisøren med ekstra møkkete hår ;)

9344533[/snapback]

Kunne gjort det i timesvis! Synd det varer så kort :(

9344585[/snapback]

Du som ikke engang tør å gå ut? å må du jammen få orden på noe her chokke. Tør du, eller tør du ikke?

 

....

 

Over til topic: Ser nå at du har klipt deg, mensier allikevell: Ja, det funker fett(ikke fettete) å gå med voks i håret til frisøren. Da får man også den deilige massasjen noen oppi her snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...