Gå til innhold

Ekstern HD til PS3?

Liquidant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! I morgen ankommer herligheten og da må jeg sitte klar med HDMI-kabel etc... Men, ettersom det er USB-innganger på PSen, kan jeg koble til min eksterne HD og laste ned trailere og demoer på den? Spille av filmer og musikk fra den?

Håper på svar :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plugg den inn i pcen og se hva slags filsystem den har.. de fleste nye kommer med fat32 tror jeg. Min wd mybook gjorde ihvertfall..

Bruker den stadig vekk på ps3en, funker konge.

Skrevet
Hvilket betyr at jeg må partisjonere en del av disken hvis jeg ikke er sikker? Hvordan sjekker jeg evntuelt dette?

9335714[/snapback]

Er ikke sikker på hvordan dette blir i Windows, men tror det ligger et partisjoneringsverktøy under [Kontrollpanel]->[Administrative Verktøy] eller noe slikt.

Skrevet

Er ikke sikker på hvordan dette blir i Windows, men tror det ligger et partisjoneringsverktøy under [Kontrollpanel]->[Administrative Verktøy] eller noe slikt.

9335881[/snapback]

Jeg bruker Mac :p

Skrevet

hehe er vant til at folk bruker windows jeg å.. har ikke peiling på hvordan mac fungerer, men du kan jo eventuelt spørre de du kjøpte den av.. eller utforske mest mulig om den på maccen:o

Skrevet

Det er et formateringsverktøy på PS3en også, men har ikke sjekket det ut selv. Tror det bare sletter alt på disken og konverterer hele til FAT32. Altså ingen god løsning dersom du har ting liggende på den fra før.

Skrevet (endret)

Har du MAC så er det lite trolig at du har NTFS, da NTFS er en svært proprietær windows-sak (såvidt jeg vet).

Kilde:

Details on the implementation's internals are closed, so third-party vendors have a difficult time providing tools to handle NTFS.
Endret av Defekt
Skrevet
Har du MAC så er det lite trolig at du har NTFS, da NTFS er en svært proprietær windows-sak (såvidt jeg vet).

Kilde:

Details on the implementation's internals are closed, so third-party vendors have a difficult time providing tools to handle NTFS.

9342003[/snapback]

Godt poeng! Men bruker Mac FAT32 eller noe annet?

Skrevet

Kilde:

9342003[/snapback]

Godt poeng! Men bruker Mac FAT32 eller noe annet?

9342276[/snapback]

OS X bruker i utgangspunktet HFS, men det støtter også FAT32. Det som er ganske sikkert er at det ikke er NTFS på disken, så vidt jeg kan se har OS X bare lesestøtte for NTFS, ikke skrivestøtte.

Skrevet

Takk for svar all sammen! Da er jeg nok klar :thumbup: Jeg elsker Macen min jeg :love: Men nu skal jeg hente PS3-en om 15 min så Macen får en storebror. Wish me good luck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...