Gå til innhold

Sega kunngjør Empire: Total War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet virker utrolig lovende for min del. Etter å ha spilt Cossacks 1 og 2 har jeg blitt mer enn middels interessert i gunpoweder-tiden og strategispill rundt dette. Elsker simpelthen å samle sammen en masse gæver-menn og fyre av salve etter salve, mens den hvite røykskyen legger seg over slagmarken.

 

Sjøslag virker også artig, though har jeg min tvil rundt hvor god AI-en blir, både i sjøslag og landslag. Jeg regner med at grafkken som vanlig får høyest prioritet, og at AI-en blir deretter.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Takktikkene under den tiden er betydlig mer komplisert enn tidligere så det stilles STORE krav til Ai, viss de skal greie å utføre dette.

 

du kan ikke bare sende hester i ryggen lengre, å bruke hester uten arty eller inf er tafat, så sammarbeid mellom de forskjellige grenene må bli mye bedre enn det det er i de andre Total war spillene

Lenke til kommentar
vel de sier ALT er nytt, ai, motor osv ikke noe fra de andre spillene er med,

 

ja det er vanlige slag med inf og cav samt sjøslag

9340128[/snapback]

Isåfall kan det jo bli bra. Nå som fler-kjerneprosessorer er på sterkt inntok i prosessormarkedet nå blir det jo mer kraft til de forskjellige delene av spillmotoren. Nå kan en kjerne jobbe med AI, en annen med grafikk osv.

Lenke til kommentar
Hva blir neste? Andre verdenskrig) :hmm:

9360081[/snapback]

Lite trolig. 2. verdenskrig egner seg lite for Total War-serien. Total War-spillene går jo nærmest ut på kriger der man styrer flere tusen soldater inndelt i formasjoner på 60 eller flere menn. Andre verdenskrig har jo et helt annet "format" enn dette. Det smme gjelder 1. verdenskrig.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...