Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Borte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i at det er ganske tidlig å gi opp,mange som ikke liker følelsen av å komme til noe nytt. Det er ikke like trygt som det man er vant til og man blir usikker om man vil passe inn. Sånt pleier å ordne seg etter en liten stund uansett(Vært der selv).

 

Så det er sagt,om hun føler det er litt for mange vestkantfolk osv på Wang(Bare gjetter) så er det ikke noe bedre på Treider.

Lenke til kommentar

Hvofor gi opp etter To virkelige skoledager? Det har alltid vært slik de første dagene, at man føler seg litt utilpass, men man vil tilpasse seg etter hvert som man har kjennskap til f.eks. skolemiljøet, kravet etc. Men hvis det er av andre grunner, så har jeg forståelse.

Endret av Lodve
Lenke til kommentar

En venn av meg hadde samme problemet, han droppet desverre ut :hm:

 

Det viktigste er at hun er motivert til å gå på skole, slik at ikke det samme hender din veninne.

 

Da er det bedre at hun bytter skole tidlig enn at hun mistrives og ikke orker mer før slutten av skoleåret og ikke tar eksamen på grunn av det.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere er det litt vel tidlig å gi opp, og at det er stor sjanse for at det blir bedre. Jeg skal selv begynne andre året på Treider nå, har gått der ett år, og er veldig fornøyd.

 

Miljøet er veldig variert og det er ikke i det hele tatt kun "vestkantfolk" der;) Så om det ikke løser seg så anbefaler jeg Treider :thumbup:

Endret av Cec_
Lenke til kommentar
Hun sa at flere av folka i klassen hennes ikke visste hvordan de skulle bruke en kalkulator.

9345406[/snapback]

Så hun mistrives fordi hun synes det er litt apo? / de andre er litt dummere.

Hun er nok ikke alene om å mistrives de aller første dagene, det er

veldig mange som føler det slik selv. Men er det ting som at personen

begynner å bli ertet/mobbet av andre allerede, da er det en annen sak.

 

Jeg ville gitt det litt mer tid. Selv var det litt kjipt i begynnelsen,

føltes ut som om jeg ikke passet så veldig inn. Men har gitt det

litt tid, og det virker som om det kanskje begynner å fungere.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...