Gå til innhold

Dårlig leveringstid til MPX


Anbefalte innlegg

Hei! Bestilte den 17.08 varer for 14.000,- hos mpx. Tror alt er på lager, og er bare å pakke ned å sende. Jeg har betalt hele dritten. Men hvorfor sender de det ikke ut? "Åpen" står det som status på ordren. Skjønner ikke hva de somler med. Er jo 21. i dag, de burde jo i det minste klargjøre for sending da...

 

Vurderer sterkt å avbestille hele greia og gå over til amentio istedet, der kan jeg få omtrent lik pris. Hva tror dere?

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg venter en skjerm fra computercity. I motsetning til deg sendte jeg mail til dem å spurte om pakkerne hadde fri for tiden eller om den ikke var på lager. Feil kan skje, og skjermen ble sendt med en gang. Du kan jo også ringe.

9329931[/snapback]

Sendte mail - ikke svar, ringte - ingen svarer.

Ser nå at det ene produktet jeg har bestilt er "utgått" (tviler jeg på), men står også at det er utsolgt.

 

Men jeg bestilte når alt var inne, så da er det ikke noe problem=) Håper bare jeg får det snart. Jeg har betalt for alt, så jeg nekter å godta annet produkt.

Lenke til kommentar

Når det står "produktet er utgått", kan det da fortsatt ha vært 20stk som har bestilt produktet mens det f.eks. var 5 igjen, eller vil det med en gang det er utsolgt eller utgått komme opp på nettsiden, selv om de ikke har pakket og sendt?

Med andre ord, oppdateres siden når en bestiller, eller når de sender pakken? For når jeg bestilte var alt på lager.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig måtte posten rote med ordren. Se på dette:

 

28.08.07 08.09 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt 7580 SELBU

27.08.07 11.35 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

24.08.07 20.20 VIDERESENDT 0024 OSLO

24.08.07 14.41 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Den skal egentlig til 7560, ikke 7580. Dermed må jeg vente og vente...

 

Syns et firma burde tatt opp kampen, og fjernet monopolet "Posten." De er jo ræva på kundebehandling, og har alt for dårlige leveringstider. Tenk på FedEx i statene. Bestiller man fra dem til Norge, kan man oppleve leveringstider på 2 dager, og det på døren!!

 

Blir drittlei av slike feil som dette, og spesielt "men det skal jo ikke skje" argumentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...