Leppetroll Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hei, jeg lurte på om noen visste et par bra grinde sted for lvl 27.
alright Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg foreslår Duskwood. Skal vel være noen Undeads rundt din lvl der en plass...
roac Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg foreslår Duskwood. Skal vel være noen Undeads rundt din lvl der en plass... 9329341[/snapback] Er det ikke en gjeng med troll der også? Mener jeg løp rundt og drepte troll som besatt der, men husker ikke hvilket level jeg var på da.
Leppetroll Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Takk, første gang jeg spiller alliance. Har 41 troll warrior også.
Lt-Woof Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Jeg foreslår Duskwood. Skal vel være noen Undeads rundt din lvl der en plass... 9329341[/snapback] Enig der Grinde undeads @ Raven Hill, men det er ofte en del andre bots og andre grindere der. Da kan du også drepe ogres ved veikrysset STV-Darkshire, Vul'Gul Ogre Mound
Azagrath Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Drøssevis av Worgen vest og sør for Darkshire som er fine å grinde
Kiruk Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Slenger meg på Azagrath sitt forslag, det er spesielt fint for skinners/tailors. Husker jeg ikke feil dropper de både penger og cloth.
Halfedge Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Det har kanskje litt å si hva slags klasse du er. Skal du skinne, så velg noe skinnbart. Som warrior er jeg svak for Ogrer. De rømmer ikke og øksa går som kniv i smør!. Det er vel en Ogre-camp i Duskwood, litt sør for Raven Hill tror jeg.
roac Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Det har kanskje litt å si hva slags klasse du er. Skal du skinne, så velg noe skinnbart. Som warrior er jeg svak for Ogrer. De rømmer ikke og øksa går som kniv i smør!. Det er vel en Ogre-camp i Duskwood, litt sør for Raven Hill tror jeg. 9336151[/snapback] Liker Ogre selv, er Warlock. Av en eller annen grunn synes jeg Undeads er ufyselige ekle krek som aldri burde vært funnet opp, pføy! Det var faktisk direkte festlig å grinde i den campen. Akkurat passe stor til at det alltid er nok å ta av.
Leppetroll Skrevet 24. august 2007 Forfatter Skrevet 24. august 2007 Takk, hvilke instance får jeg bra leather items og daggers av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå