Gå til innhold

Pris på bioshock over disk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja elkjøp er som regel billigst. Bare hold deg langt unna Spaceworld. Der selger de f,eks Gears of War til 699,- :thumbdown:

9332072[/snapback]

 

 

"Spaceworld - Paying it our way........" :roll:

 

Ok, dette blir litt off-topic, men jeg må nesten nevne at de i sin tid solgte den store Bond-kofferten for tusenlappen mer enn alle andre kjeder. Spaceworld er ikke førstevalget mitt heller, akkurat. :!:

Endret av Nielsen75
Lenke til kommentar
ikke noe spill er verdt en sum av 499 eller 599...spill prisene er altfor høye.  venter til dette kommer på billig salg.

 

spillet funker like fett om 7 mnd  ;)

9340509[/snapback]

 

Har tenkt å gjøre ca. det samme. Fant ut at jeg ikke hadde råd til å kjøpe alt jeg skal kjøpe denne høsten, så da må jeg prioritere noen spill foran andre :p

 

 

edit: leif

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar
ikke noe spill er verdt en sum av 499 eller 599...spill prisene er altfor høye.  venter til dette kommer på billig salg.

 

spillet funker like fett om 7 mnd  ;)

9340509[/snapback]

 

 

Må nok si meg uenig der. Jeg bladde opp 599,- for The Darkness, og det var verdt hver eneste krone, så det kommer helt an på spillet. Misforstå meg rett, det kunne godt ha kostet mindre, selv om det er til konsoll. :!:

Lenke til kommentar

har dere glemt at prisen på spill som Nes Snes Sega kosta 700-900 kr eller? :p det var faktisk så dyrt før :tease:

 

men tanke på hvor prisen ligger på spill idag er 300-600. og såklart utnytter butikkene nye utgivelser og setter skyhøy pris på dem som feks 699 og kanskje 799. og Spaceworld syns vel de fleste at har sikkelig drittpriser, men har dere tenkt over på at Spaceworld er basert på og selge for det meste spill? dem har nødt til og tjene ekstra på og selge spill visst dem skal ha no særlig inntekt i butikken. vent heller og kjøp det senere visst du ikke er veldig hypp på spillet eller såklart gå til Elkjøp :thumbup:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...