Shifty Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Hei! V urderer å kjøpe SS2 fra eBay as we speak. Trenger litt hjelp for å få meg til å klikke "Buy" så jeg lurer på om noen har litt å si om dette spillet? Vet at det fikk ganske bra scores fra reviews back in the day, men vi er tross alt i 2007 nå, så lurer på om det fortsatt er bra etter dagens standarder (hvis man ser bort fra grafikk selvfølgelig). Har også hørt at det forekommer problemer om man har dual core CPU. Kan noen bekrefte at dette spillet faktisk fungerer på Win XP med Dual Core? Takker for alle svar. Nico Endret 20. august 2007 av Shifty
Gromle Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Vet ikke hvordan det vil funke med dual core, men det funker fint i XP med "vanlig" CPU. OG spillet er absolutt verdt å kjøpe! Fantasisk stemning, god historie og ganske creepy til tider. Det har også kommet en texture pack som skal forbedre grafikken, men har ikke prøvd den så vet ikke hvor mye bedre det blir.
nosync Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Kjøpe fra Ebay? Blir ikke det fælt dyrt totalt? Den er vel å få tak i via nedlasting skulle jeg tro. Den funker på XP, men da må du laste ned et patch om jeg husker rett... Hmm, jeg har jo spillet så jeg kan ta en kjapp install og se om det går. Hadde vært morsomt å teste det spillet igjen. Endret 20. august 2007 av nosync
vandrewal Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Installerte faktisk SS2 på XP senest i helga for å varme opp til Bioshock kommer. Fungerte helt fint med patchen ja Såvidt jeg vet er det faktisk helt lovlig å hente ned spillet fra for eksempel http://www.the-underdogs.info/game.php?gameid=3924 , så å kjøpe det er vel egentlig ganske unødvendig med mindre du har veldig lyst til å faktisk eie en fysisk kopi da Endret 20. august 2007 av halopete
nosync Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hm, rart da. Den krasjet hele tiden hos meg nå. Selv med XP fix patchen. Kjører med Quad Core her...mulig derfor? Men ACK! Skulle aldri installert den...såg helt jævlig ut...lol Burde ha latt den forbli et minne...
Shifty Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 (endret) Installerte faktisk SS2 på XP senest i helga for å varme opp til Bioshock kommer. Fungerte helt fint med patchen ja Såvidt jeg vet er det faktisk helt lovlig å hente ned spillet fra for eksempel http://www.the-underdogs.info/game.php?gameid=3924 , så å kjøpe det er vel egentlig ganske unødvendig med mindre du har veldig lyst til å faktisk eie en fysisk kopi da 9325246[/snapback] SS2 er jo ikke abandonware så er vel neppe lovlig. Noen som vet hvor jeg kan få tak i patchen? Får bare error når jeg prøver å laste ned derfra uansett. Tenkte å prøve før jeg kjøper. Endret 20. august 2007 av Shifty
nosync Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 SS2 er jo ikke abandonware så er vel neppe lovlig. Noen som vet hvor jeg kan få tak i patchen? 9325315[/snapback] Google er da ikke vanskelig da.... Patch: http://www.fileplanet.com/23381/20000/file...m-Shock-2-Patch Xp fix: http://files.filefront.com/shock2+xp+2000+...;/fileinfo.html
Shifty Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 (endret) Thanks Endret 20. august 2007 av Shifty
Saddlefall Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Absolutt verdt er kjøp! Et av tidenes fps, sammen med Half-Life og nå Bioshock Bør skaffe texture moden også, blir merkbart bedre.
Shifty Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 (endret) Takk, Saddlefall. Hørte at grafikken blir bedre men det er også en del som mener at monstrene blir mindre skumle med den fixen..? Endret 20. august 2007 av Shifty
sannheten_666 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 System Shock 2 er nok muligens det beste spillet jeg har spilt! grafikken er spillbar i dag, men gameplayet tåler å bli sammenlignet med hvilket som helst av dagens spill. hvis du er litt geek, så bør du ha spilt system shock, hehe...å ikke ha spilt SS1\SS2 er nesten som ikke å ha spilt Doom eller Quake... Deus Ex og Bioshock er jo på sett og vis åndelige oppfølgere med samme type gameplay og mange av de samma folka som utvikler de...
Saddlefall Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ja, mens vi først snakker om System Shock 2, bør du spille Deus Ex også. Nok et fantastisk spill.
Zardoz Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Enhver seriøs gamer bør ha prøvd SS2. Minner om en fan-sitene Through the Looking Glass og SShock2.com for videre studier.
Niskivara Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 SS2 med patch, XPfix, og teksturmod fungerer helt fint på min dual-core PC. Genialt spill.
Shifty Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Får en stygg liten Direct3d error når jeg starter spillet. XP fixen funker ikke å installere til versjonen jeg lastet ned, men ordner fixen denne erroren?
Niskivara Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Får en stygg liten Direct3d error når jeg starter spillet. XP fixen funker ikke å installere til versjonen jeg lastet ned, men ordner fixen denne erroren? 9326703[/snapback] Jeg tror det var en Direct3D error jeg fikk før jeg brukte XPfix'en, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå