BMen Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Hei! Sikkert mange som har spurt om dette, men hvor mye koster det i mnd1? Mvh ReWqniZ
BMen Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 100 kroner. 9324458[/snapback] okey takk for svaret da bestilles det nå tror jeg Burde jeg? hvilken server spiller flest norke på da? kan jo ikke snakke englansk hele dagen
Campin Carl Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 EngELSK Jeg spiller på Snowbourn hvor vi har et eget kinship her som heter Majestic for oss norske med eget forum: www.majestic.moo.no
Betenkt Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Speller på Lauerlin. Kin Guardians of The West ruller jeg i.. Morsomme konkurranser på søndager Raids og mye annet. Vent brukes hyppig in.game
BMen Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Hmmm jeg sliter med om jeg skal kjøpe det eller vente til Pirates kommer ut...Men vet jo ikke enda når det kommer ut :S Noen som vet noe mer en 3kvartal? hehe
Betenkt Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hmmm jeg sliter med om jeg skal kjøpe det eller vente til Pirates kommer ut...Men vet jo ikke enda når det kommer ut :S Noen som vet noe mer en 3kvartal? hehe 9330040[/snapback] Noe å kose seg med under ventetiden da? hehe.. Noe skal en jo ha å spela
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå