Gå til innhold

Ska rFactor være så noob-ish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skaffet meg rFactor idag, og gledet meg til og prøve det siden det stod på forumet at det var "Bedre" enn LFS. Men jeg fikk sjokk ad jeg ikke kunne stille på en dritt av ting som jeg kan i LFS, som og stille på bremser, etc... Er det det riktige rFactor jeg har?

post-77292-1187619765_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg skaffet meg rFactor idag, og gledet meg til og prøve det siden det stod på forumet at det var "Bedre" enn LFS. Men jeg fikk sjokk ad jeg ikke kunne stille på en dritt av ting som jeg kan i LFS, som og stille på bremser, etc... Er det det riktige rFactor jeg har?

9322306[/snapback]

Nå har jeg kun prøvd demoen (såvidt) men der var det mulig å justere det meste. Men du må kanskje kjøpe oppgraderinger først. Så vidt jeg husker var det ikke alt som var justerbart fra begynnelsen med en standard bil.

Velg deg en bane å kjøre på og velg så 'Garage' og se hva som er tilgjengelig av justeringer der.

Ha en fin dag. :)

Skrevet
Hei! Jeg skaffet meg rFactor idag, og gledet meg til og prøve det siden det stod på forumet at det var "Bedre" enn LFS.
Ikke tro på alt Scortech sier. rFactor er ingen simulator. 0 simulasjon tar sted. LFS Beregner alt i sanntid, og føles derfor mer riktlig en rFactor sin tog-fysikk
Skrevet

Vurdere å ta en titt på rFactor, men virker som det er mye til og fra her om spillet, noen mener det er mye bedre enn LFS, andre ikke, det som trekker meg mot spillet er modding communityen, kan jo laste ned en haug av ting.

Skrevet

Det kommer helt ann på hva du vil ha.

Vil du ha et spill med 100vis av halv-ferdige, semi-realistiske modeller av ekte biler som kjører rundt på skinner, velg rFactor

Vil du ha en simulator hvor bilene oppfører seg som de ville i virkeligheten, balansen mellom bilene online er god og communityet er godt, velg LFS.

(Legg merke til at rFactor er et spill og ikke en simulator som LFS. Det blir egentlig feil å sammenlingne de to)

Skrevet

Og om man virkelig vil ha et godt råd: Ikke hør på tiradene fra Tordenflesk, i hvert fall ikke når han kommer løpende for å beskytte LFS.

rFactor er absolutt en simulator.

Man har samme muligheter for innstillinger som i GTR og GTR2, dvs alt fra girutveksling til dekktrykk.

Skrevet (endret)
rFactor er absolutt en simulator.
Dessverre ikke. 0 simulasjon tar sted. Fysikken er basert på ferdige data og er derfor ikke "real-time". LFS SIMULERER, rFactor REPETERER. Jeg prøver ikke å "beskytte" LFS. jeg syns bare det er ganske idiotisk å sluke ISI sin påstand om at rFactor er en simulator. ISI er notorisk for sin dårlige simulator-motor i simulator-miljøer.

Det som plager meg her er at folk tror at en simulator ikke er en simulator før den har brukt tonnevis av cash på bil-lisenser.

Endret av Tordenflesk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...