Gå til innhold

Lydløst tastatur??


Anbefalte innlegg

Hei!!

Tenkte kjøpe ett nytt tastatur nå. Og da er jeg ute etter ett tastatur som er sinnsykt stille!!Er lut lei tastaturbråket *S*

I tillegg bør jeg ha ett tastatur med rask reaksjon da det spilles mye.

For eksempet benyttes kjappe dobbelt-tastinger i forbindelse med "dobbelt-hopp" i UT, UT 2003 etc.

Har prøvd både Logitech Internet Navigator og Microsoft Internet Intelli. Begge er PS/2, bråkete og "treige"...

 

Bør jeg gå for Keytronic kanskje?USB? Evt. hvilket? Noen med erfaring?

Det som er viktig er ett STILLE og RASKT tastatur som nevnt!!!

Og jeg vil ikke trådløst, og hurtigtaster er heller ikke så viktig...

 

Takker for alle seriøse svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv Keytronic Lifetime Designer PS2. Det kan jeg i aller høyeste grad anbefale. Det er litt mer stille enn normale Keytronic tastatur, tastene er litt "bløtere". Det er garantert å vare lenge, og jeg synes å huske at man kunne søle kaffe på det uten at det ble ødelagt av den grunn. Litt dyrere enn normale tastatur dog...i overkant av 500,- Dessuten har jeg ikke møtt på et eneste problem med tastaturet. Det har jeg forsåvidt ikke med noen av Keytronic Tastaturene jeg har hatt, men hva enn du gjør _IKKE_ kjøp noe Compac piss.

Lenke til kommentar

Har et godt gammelt Keytronic tastatur her, brukt det i årevis. Har blitt hellig overbevist om at det tastaturet er udødelig! Det bråker litt og knappene har litt lang "vandring", men fornøyd lell. Ikke noe dill-dall, kun et solid og fungsjonelt tastatur med alle tastene akkurat der de skal være!

Lenke til kommentar

Hm ja..

 

Jeg postet her for et år siden ca med samme problem, uten hell. Jeg er på jakt etter det samme, et tastatur som er stille.. pcn min er HELT lydløs men det hjelper lite når tastaturknatringen plager folk som sover, ser på tv eller lignende. Og poenget med svake lyder i spill er også gjeldende, vil være enklere å få med seg ting om tastaturet var helt stille..

 

Men problemet er .. det FINNES ikke noe tastatur som er lydløst nok. Dette er rett og slett et stort hull i markedet. Se f.eks http://forums.silentpcreview.com//viewtopi...silent+keyboard

 

Hvis noen har et tastatur som virkelig er så lydløst som de som finnes på bærbare maskiner er jeg VELDIG interessert i å vite om det :-)

 

jib

Lenke til kommentar

Jeg var borti IBM tastatur for en tid tilbake, og det var ett meget stille tastatur. Hvertfall i forhold til de MS og Logitech tastaturene jeg har....

Jeg har prøvd å søke litt, og Andresen Data har det!

Her: http://www.ad.no/cgi/frame.dll?/text/ibkkey.htm

 

Keyboard 104-keys Norwegian White

(De andre der er nok samme, bare med USB, hurtigtaster etc.)

 

Jeg tror jammen jeg skal forsøke å få tak i ett eksemplar og teste. Så sant ingen har noe tips om noe annet...

Husker jeg rett, har det litt "myke taster" og er det nærmest lydløse tastaturet JEG har vært borti hvertfall..

Lenke til kommentar
Altså, hvis du har problemer med at du ikke får med deg lyder i spill pga tastaturet ditt ville jeg anbefalt deg å heller kjøpe deg et nytt headset og kanskje skru opp volumet et par hakk.  

Hvorfor gjøre alt så jæla vanskelig?

 

Sur du var da,

vel, det er flere grunner, la meg liste opp mine

 

Andre folk i huset som sover

Jeg har faktisk et bra headset [sennheiser 497] men fremdeles hører

man små knatring i tastaturet, og man har ikke alltid lyd på,

desuten finnes det stealth spill her også.

Gode og myke taster er bra deilig og taste på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...