Gå til innhold

weeds sesong 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig, u-Turn er en P... Jeg vil ha resten av episodene... Angrer på at jeg begynte med preair. jeg kan motstå alt utenom fristelser, er det ikke det det heter. når er airdaten til episode fem?

Skrevet (endret)

funnet en episode fem preair. ber om at det ikke er noen som har lagt den ut på faen

damn, falsk alarm, det var episode fire som noen kalte fem...burde vært skutt

Endret av joakimhu
  • 2 uker senere...
Skrevet

Man episode 5, nja vet ikke hva jeg skal si om den. Var ganske heftig med den driveby greia i den økonomibilen. Ellers så blir jeg mer og mer pist over at U-Turn er med enda.

Skal hele seseong 3 dreie seg om U-Turn eller?

Skrevet

Jeg synes S3 har vært kanon til nå. Siste episode var kanskje ikke helt på nivå med de tidligere, men den hadde sine øyeblikk. Løsningen på "mysteriet", U-Turn sine kommentarer om Priusen og driveby.

Skrevet

Utrolig bra serie dette ja, og jeg liker veldig godt hovedskuespillerinnen. Tror jeg har sett henne et annet sted før jeg så weeds men er ikke sikker..

Skrevet

Veldig kul serie, følger nøye med! Også irritert over U-Turns dominering i pågående sesong. Regner forøvrig med at det vil bli bedre utover sesongen ;)

Mer stoned gamlinger som kødder rundt hadde vært festlig. Forøvrig morsomt hvordan Andy Botwin (broderen til den døde ektemannen) kom seg ut av militæret :D

Skrevet

Offentlig forum. ;) Tror jeg står over.

Kan forresten nevne at jeg har kommet meg ut av det miljøet. Tok lang tid og kostet mye både personlig og i kroner og øre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...