Andre88no Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Lurer bare på når closed beta begynner, noen som vet? var en av de 100 fra gamer.no som fikk være med
oophus_3do Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Generell Beta har startet allerede. De som er beta vinnere gjennom "random" trekninger er garantert plass før Open beta. En beta som starter om 5-6 måneder, så det er bare å ta det med ro.
Andre88no Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Generell Beta har startet allerede. De som er beta vinnere gjennom "random" trekninger er garantert plass før Open beta. En beta som starter om 5-6 måneder, så det er bare å ta det med ro. 9315918[/snapback] er det virkelig så lenge til closed/lukket beta? det suger max
Løve Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Closed beta har pågått en stund. Den har akkurat gått over fra technical til general fasen. Det som KAN være 5-6 måneder til er open beta. Og de som har vunnet plasser i betaen i forskjellige konkuranser er bare garantert en plass i betaen, men det sies ikke noe om når.
oophus_3do Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg vil nok tru at FunCom nå i første omgang inviterer inn testere som de vet eller trur vil gjøre jobben sin. Så jeg trur nok at de som vant gjennom Gamer eller Dagbladet må vente litt.
Andre88no Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 åja ok....for det sto jo att jeg vant en plass i closed betaen...så håper jeg hører noe fra de snart:) vill teste
Atomics Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke? Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta.
Sjark Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke? Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta. 9323961[/snapback] Seff vant han plass i closed beta, open beta = alle kan være med, har også registrer key og venter på mail fra funcom.
Atomics Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke? Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta. 9323961[/snapback] Seff vant han plass i closed beta, open beta = alle kan være med, har også registrer key og venter på mail fra funcom. 9330783[/snapback] Open Beta betyr IKKE at alle kan være med, det betyr at alle kan bli trukket til å være med, men ikke dermad sagt at alle blir invitert, er derfor stor forskjell, med tanke på NDA og slike ting.
oophus_3do Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Open Beta betyr IKKE at alle kan være med, det betyr at alle kan bli trukket til å være med, men ikke dermad sagt at alle blir invitert, er derfor stor forskjell, med tanke på NDA og slike ting. 9331093[/snapback] Open Beta betyr førstemann til mølla. Der det ikke er noen kriterier for hvem som får beta key. Open Beta har (somregel) ingen NDA.
Andre88no Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 (endret) har fulgt godt med på mailen min men har enda ikke sett noe:S Her er artikkelen hvor det stod at jeg vant en plass står nesten helt i begynnelsen "100 lesere ble garantert plass i en ellers lukket betatest" regner med at det betyr closed beta? eller er jeg helt på jordet har sendt mail til funcom men har ikke fått noe svar. fikk foresten også en mail fra de på gamer.no samme dagen som de offentligjorde de 100 heldige...så jeg vet at deet er mitt navn og ikke en annen med likt navn Endret 21. august 2007 av Andre88no
Mow Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Andre, jeg har tidligere vært i kontakt med både Funcom og Gamer angående dette, og du er rett og slett nødt til å vente. Du har ikke gått glipp av noe enda... Endret 22. august 2007 av Mow
Sjark Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke? Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta. 9323961[/snapback] Seff vant han plass i closed beta, open beta = alle kan være med, har også registrer key og venter på mail fra funcom. 9330783[/snapback] Open Beta betyr IKKE at alle kan være med, det betyr at alle kan bli trukket til å være med, men ikke dermad sagt at alle blir invitert, er derfor stor forskjell, med tanke på NDA og slike ting. 9331093[/snapback] Det er ikke direkte at "alle" kan være me, men det er åpen registrering, og som regel første mann til mølla, keyen jeg har gjelder ivertfall closed beta, fikk den av læreren min, for broren til læreren min jobber i funcom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå