Gå til innhold

Når starter closed beta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generell Beta har startet allerede.

De som er beta vinnere gjennom "random" trekninger er garantert plass før Open beta. En beta som starter om 5-6 måneder, så det er bare å ta det med ro.

Skrevet
Generell Beta har startet allerede.

De som er beta vinnere gjennom "random" trekninger er garantert plass før Open beta. En beta som starter om 5-6 måneder, så det er bare å ta det med ro.

9315918[/snapback]

er det virkelig så lenge til closed/lukket beta? det suger max

Skrevet

Closed beta har pågått en stund. Den har akkurat gått over fra technical til general fasen. Det som KAN være 5-6 måneder til er open beta. Og de som har vunnet plasser i betaen i forskjellige konkuranser er bare garantert en plass i betaen, men det sies ikke noe om når.

Skrevet

Jeg vil nok tru at FunCom nå i første omgang inviterer inn testere som de vet eller trur vil gjøre jobben sin.

Så jeg trur nok at de som vant gjennom Gamer eller Dagbladet må vente litt.

Skrevet

Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke?

Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta.

Skrevet
Sikker på at det ikke sto Open Beta, eller Closed "open" Beta, slik som var med Tabula Rasa forrige uke?

Closed beta har jo foregått en stund ja, men hvis du vant en plass der, så bør du lese mailen en gang til, kanskje du ikke fikk med deg noe viktig, eller så kan det hende du bare må sitte stille til mer info dumper ned i mailen om key og download av Beta.

9323961[/snapback]

Seff vant han plass i closed beta, open beta = alle kan være med, har også registrer key og venter på mail fra funcom.

Skrevet

9323961[/snapback]

Seff vant han plass i closed beta, open beta = alle kan være med, har også registrer key og venter på mail fra funcom.

9330783[/snapback]

Open Beta betyr IKKE at alle kan være med, det betyr at alle kan bli trukket til å være med, men ikke dermad sagt at alle blir invitert, er derfor stor forskjell, med tanke på NDA og slike ting.

Skrevet
Open Beta betyr IKKE at alle kan være med, det betyr at alle kan bli trukket til å være med, men ikke dermad sagt at alle blir invitert, er derfor stor forskjell, med tanke på NDA og slike ting.

9331093[/snapback]

Open Beta betyr førstemann til mølla.

Der det ikke er noen kriterier for hvem som får beta key.

Open Beta har (somregel) ingen NDA.

Skrevet (endret)

har fulgt godt med på mailen min men har enda ikke sett noe:S

Her er artikkelen hvor det stod at jeg vant en plass

står nesten helt i begynnelsen "100 lesere ble garantert plass i en ellers lukket betatest" regner med at det betyr closed beta? eller er jeg helt på jordet

har sendt mail til funcom men har ikke fått noe svar.

fikk foresten også en mail fra de på gamer.no samme dagen som de offentligjorde de 100 heldige...så jeg vet at deet er mitt navn og ikke en annen med likt navn :)

Endret av Andre88no
Skrevet (endret)

Andre, jeg har tidligere vært i kontakt med både Funcom og Gamer angående dette, og du er rett og slett nødt til å vente. Du har ikke gått glipp av noe enda...

Endret av Mow
Skrevet

9323961[/snapback]

9330783[/snapback]

9331093[/snapback]

Det er ikke direkte at "alle" kan være me, men det er åpen registrering, og som regel første mann til mølla, keyen jeg har gjelder ivertfall closed beta, fikk den av læreren min, for broren til læreren min jobber i funcom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...