Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første gang var i år så jeg veit hva jeg må forandre til neste gang. Trenger ikke så mye potegull og godteri. Spiste ikke opp alt sammen så måtte kaste endel på slutten. Mer drikke. Skal kjøpe en kasse med 1,5l. brus for meg selv istedet for å dele med en annen slik jeg gjorde i fjor. Må også kjøpe brett med energidrikk. Det kosta så mye på TG selv om jeg fikk kjøpt litt av en annen person. Panter (trur det var det den het?) smakte ikke like godt som de andre drikkene.

 

Jeg må også ha med meg noe lett mat. Noen som har tips til det? Det kosta altfor mye med baguetter inne i Vikinskipet og jeg har heller ikke råd til restaurantbesøk hver dag.

 

Det første jeg skal gjøre når jeg kommer inn i skipet blir å legge ut en oppblåsbar madrass. Gjorde ikke det før siste natta noe som resulterte i at jeg fikk dårlig rygg av å sove i stolen. Jeg skal heller ikke ta med min ødelagte Direktør-stol. Enten kjøpe ny eller bruke min gamle stereo-kontorstol.

 

Det andre jeg skal gjøre er å finne en ledig plass til skjøteledningen min. Jeg var treig på å finne plass til den. Da måtte jeg begynne å krangle med flere personer som hadde tatt altfor mange plasser.

 

Må også huske å ta med håndkle :p Klarte å glemme det sist.

 

Har også noen spørsmål:

 

1. Blir det no HW-rekke i år?

 

2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen?

 

3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Har også noen spørsmål:

 

1. Blir det no HW-rekke i år?

 

2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på

sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det

med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen?

 

3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang?

 

9465432[/snapback]

1. Det blir det nok. Det skjer nok ikke helt med en gang, men senere, så blir det

noen som tar initativet for å starte en HW rekke. Slik er det hvert år. Det er rett

og slett fritt frem for hvem som vil planlegge og seate alle sammen.

 

2. Det som er forskjellen hovedsaklig er at du ikke får lagt f.eks en bagg

eller lignende inntil ytterveggen/pallen. Jeg pleier å sitte på enden hvert år,

og jeg bruker i tillegg til ytterveggen, veggen som er på andre siden av gangen.

Altså inntil bunnen av tribunen. Som er ca 2-3 meter unna plassen. Anbefaler å

sitte på enden, er veldig praktisk. Spacesaver er jo også ufattelig praktisk. Og kan

være utrolig enkelt å lage. To sideplater, to hyller, vips, ferdig. Anbefaler å ha bare

skjermen på bordet, og ha kabinettet på en hylle. Husk å evt ta å mål høyden på

skjermen slik at første hylle blir høyere og det blir plass nok. Om ikke så er

kabinettet ca 20 cm og av de 80cm som blir tildelt så forsvinner altså 1/4 av plassen

allerede. Så en enkel hylle er definitivt noe å ha i tankene. Det gjør også at noen

ikke får stjålet noe av dine cm som du har betalt godt for. Er det noen andre som

ikke får plass pga det, ja da har man noe å le av. :)

 

3. Noen få ting jeg kommer på i farten:

-Nudler, rett i koppen, Gorby's, Hold it.. osv

Noe av det er frysemat ja. Og etter all kritikken de fikk på 07 så tror jeg ikke at

de overhodet tør å gjøre noe lignende igjen, de kommer nok til å ha fryseelementene

godt forberedt til deltakerne kommer, så å ha med en liten frysebagg med flere

kjølerelementer skader neppe. Pleier selv innimellom å stikke bort om butikken og

kjøpe en forfriskende ferdig salat m/dressing. Utrolig godt og forfriskende, koster

omtrent en 20-30kr. Gir mye mer livsfølelse enn det fast food gjør. Verdt pengene.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har også noen spørsmål:

 

1. Blir det no HW-rekke i år?

 

2. Sist gang satt jeg helt på enden av en rad. Da hadde jeg god plass til bagasjen på

sida. Neste år har jeg mer lyst til å sitte litt mer sentrert på midten, men hvordan er det

med plass der? Bør jeg ha med spacesaver for å få plass til klær, mat/drikke og esken til dataen?

 

3. Repeterer spørsmålet mitt fra tidligere i denne posten, er det noen som har tips til mat jeg kan ha med meg, som ikke blir tørt eller gammelt med en gang?

 

9465432[/snapback]

1. Det blir det nok. Det skjer nok ikke helt med en gang, men senere, så blir det

noen som tar initativet for å starte en HW rekke. Slik er det hvert år. Det er rett

og slett fritt frem for hvem som vil planlegge og seate alle sammen.

 

2. Det som er forskjellen hovedsaklig er at du ikke får lagt f.eks en bagg

eller lignende inntil ytterveggen/pallen. Jeg pleier å sitte på enden hvert år,

og jeg bruker i tillegg til ytterveggen, veggen som er på andre siden av gangen.

Altså inntil bunnen av tribunen. Som er ca 2-3 meter unna plassen. Anbefaler å

sitte på enden, er veldig praktisk. Spacesaver er jo også ufattelig praktisk. Og kan

være utrolig enkelt å lage. To sideplater, to hyller, vips, ferdig. Anbefaler å ha bare

skjermen på bordet, og ha kabinettet på en hylle. Husk å evt ta å mål høyden på

skjermen slik at første hylle blir høyere og det blir plass nok. Om ikke så er

kabinettet ca 20 cm og av de 80cm som blir tildelt så forsvinner altså 1/4 av plassen

allerede. Så en enkel hylle er definitivt noe å ha i tankene. Det gjør også at noen

ikke får stjålet noe av dine cm som du har betalt godt for. Er det noen andre som

ikke får plass pga det, ja da har man noe å le av. :)

 

3. Noen få ting jeg kommer på i farten:

-Nudler, rett i koppen, Gorby's, Hold it.. osv

Noe av det er frysemat ja. Og etter all kritikken de fikk på 07 så tror jeg ikke at

de overhodet tør å gjøre noe lignende igjen, de kommer nok til å ha fryseelementene

godt forberedt til deltakerne kommer, så å ha med en liten frysebagg med flere

kjølerelementer skader neppe. Pleier selv innimellom å stikke bort om butikken og

kjøpe en forfriskende ferdig salat m/dressing. Utrolig godt og forfriskende, koster

omtrent en 20-30kr. Gir mye mer livsfølelse enn det fast food gjør. Verdt pengene.

9465840[/snapback]

 

1. Ok, så den som gidder, blir seateren? Hvem var det sist og når starta påmeldinga til HW-rekka?

 

2. Jeg brukte en hylle på TG07, men fikk nesten rett og slett litt for mye plass :p Baggen skal jeg nok klare å få stappa oppå hylla. Det er litt verre med esken til skjermen og pc'en. Men det kan vel egentlig stå på nedsida av tribunen? Ingen stjæler vel en pc-eske?

 

3. Takk for mange gode tips. Da blir det Hold It, nudler, salat og billig kebab neste TG.

 

:)

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...