Gå til innhold

LinuxMCE kompitabelt automatiserings utstyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er det noe nytt mht den testen?

 

Lurer på om noen har erfaringer med, eller lest noe om, muligheter til å få dekoda Gets digitale kabeltvsignaler vha et eller annet htpc-oppsett? Tenker da på et 100% lovlig oppsett med DVB-C + CI + CAM + smartkort. Ser på smartkortet fra Get at de bruker NDS-kryptering, men har ikke funnet noen som har prøvd et slikt oppsett, og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst å brenne av x antall 1000 kr på dette før jeg vet med sånn noenlunde sikkerhet at det vil funke...

Lenke til kommentar
Er det noe nytt mht den testen?

 

Lurer på om noen har erfaringer med, eller lest noe om, muligheter til å få dekoda Gets digitale kabeltvsignaler vha et eller annet htpc-oppsett? Tenker da på et 100% lovlig oppsett med DVB-C + CI + CAM + smartkort. Ser på smartkortet fra Get at de bruker NDS-kryptering, men har ikke funnet noen som har prøvd et slikt oppsett, og jeg er ikke sikker på om jeg har lyst å brenne av x antall 1000 kr på dette før jeg vet med sånn noenlunde sikkerhet at det vil funke...

9532338[/snapback]

 

Vel dette får jeg ikke testet uansett fordi jeg ikke har digital tv fra get eller nevnt utstyr, trur ikke det finnes så mye bra utstyr for dette som er kompitablet i linux uansett.

 

Har ikke fått startet med testen ennå fordi jeg har 2 andre tester på bordet, men skal begynne iløpet av en uke :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...