Gå til innhold

Tråden om ByLAN (2007)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt info om ByLAN 2007

 

Hjemme side: ByLAN.net

 

By: Bergen

 

Sted: Arenum

 

Dato: Tor 4. - søn 7. oktober 2007 [4 dager - siste helgen i høstferien!]

 

Pris: Ennå ikke oppgitt

 

Plasser: 1.000

 

Billetter: Salget starter 1. september

(Dato pasert, antakelig litt forsinkelser)

 

Jeg skal oppdatere denne posten etter hvert som det kommere mere info

Endret av Ekbreist
Lenke til kommentar

Jeg skal kansje gå. Blir min første gang da :) Kan noen fortelle meg hva som er så spesiellt med Bylan da? :) Har vert på et annet små LAN med rundt 250 stykker det var ikke så spesielt siden det var noen Fjortiser som lagde det til. Det var liksom vaktene der som gikk rundt og stjal. Men men Bylan ser kansje seriøst ut så jeg har veldig lyst og gå der.

Lenke til kommentar

Forårets ByLAN var flått gjenomført.

 

Verken jeg eller noen av de andre jeg kjenner som deltok på fjordårets ByLAN hadde noen problemer.

 

Internetten er det sykeste jeg har vært borti, midt uti fikk vi en oppfordring over høytaleranlegget, "Klarer dere å overbelaste nette." Virker som de fleste skrudde opp downloaden på fult, men vi klarte ikke engang å pasere 90% av kapasiteten(om jeg husker riktig)

 

Jeg hørte ikke om noe problemere med tyveri i fjor (men man kan jo aldri hvere helt sikker)

 

Jeg tror ikke at du kommer til å bli skuffer over ByLAN.

Endret av Ekbreist
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Hmm. Er vel like greit det :)

 

Da har iallefall jeg klart å skrape sammen noen hundringser så jeg har penger til 1. September.

 

Men skal si at jeg er bekymret. Virker jammen ikke mye som om noe kommer til å holde datoen sin.

Forumet skulle jo liksom komme "i midten av august", men det er jo enda ikke kommet :hm:

Lenke til kommentar

TRodde vi nådde 97 % eller noe sånt :D

 

Og jeg håper at de konsoll stasjonene er oppe i år. Husker at jeg og en kompis briljerte i Fifa (på lag) i timesvis den ene natten når de aller fleste sov. Jeg skal sammen med rundt 10 bekjente. Og en ny 320 gb ekstern harddisk som kan fylles godt opp..

 

Ser virkelig frem til dette.

Lenke til kommentar

Jeg kommer :D

2006 var mitt første svære LAN, og det var GØY. (Med unntak av en episode der jeg våknet fra tastaturet og så goatse på skjermen.) Jeg var våken i 72 timer, bortsett fra en liten sovepause på 2-3 timer, og det var rett og slett ikke så gøy å døgne... Blir alt for sløv og mongo. I år skal jeg sove litt mer normalt...

 

2 dager til vi kan begynne å bestille billetter, er det ikke?

 

Noen som vet om det er lov med 2 pc-er? En på kabel, en på trådløs. Den ene bærbar.

 

Edit: En PC per billett ja.

Endret av gommle
Lenke til kommentar
Jeg kommer :D

2006 var mitt første svære LAN, og det var GØY. (Med unntak av en episode der jeg våknet fra tastaturet og så goatse på skjermen.) Jeg var våken i 72 timer, bortsett fra en liten sovepause på 2-3 timer, og det var rett og slett ikke så gøy å døgne... Blir alt for sløv og mongo. I år skal jeg sove litt mer normalt...

 

2 dager til vi kan begynne å bestille billetter, er det ikke?

 

Noen som vet om det er lov med 2 pc-er? En på kabel, en på trådløs. Den ene bærbar.

 

Edit: En PC per billett ja.

9386891[/snapback]

 

Ekbreist hadde med seg en bærbar og en stasjonær pc i fjor, kan få han til å komme med noe info anngående saken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...