Gå til innhold

disconnects fra wow


Anbefalte innlegg

Hei allesammen

 

jeg er ny på wow jeg liker å spille wow men opplever disconncets heletiden, ca 20 minutter mellomrom. er det noen som vet hva som er problemet? hva kan jeg gjøre for å unngå disconnect?

jeg spiller mye spill som ut2004, anarchy online, osv men jeg blir ikke disconnects på samme måte som når jeg spiller wow...

serveren jeg spiller på heter ravencrest, jeg har 100mbit adsl og jeg bruker cat5 kabel. banhoff er min adsl leverandør.

vennligst hjelp meg hvis du vet om hvordan jeg kan løse på dette problemet, det er irriterende...

 

mvh

Endret av Mr_dude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei allesammen

 

jeg er ny på wow jeg liker å spille wow men opplever disconncets heletiden, ca 20 minutter mellomrom. er det noen som vet hva som er problemet? hva kan jeg gjøre for å unngå disconnect?

jeg spiller mye spill som ut2004, anarchy online, osv men jeg blir ikke disconnects på samme måte som når jeg spiller wow...

serveren jeg spiller på heter ravencrest, jeg har 100mbit adsl og jeg bruker cat5 kabel. banhoff er min adsl leverandør.

vennligst hjelp meg hvis du vet om hvordan jeg kan løse på dette problemet, det er irriterende...

 

mvh

9310513[/snapback]

 

prøvd en annen server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...