Gå til innhold

Når kommer DDR Universe

Raul07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er et dansespill som veldig mange fra USA spiller eller har spilt. Har lsyt på dette spillet. Men ser ikke ut som spillet finnes engang. Søkte på flere store spillsider. Men dem finner ikke noen ting om spillet:s

Endret av Raul07
Skrevet
Er et dansespill som veldig mange fra USA spiller eller har spilt. Har lsyt på dette spillet. Men ser ikke ut som spillet finnes engang. Søkte på flere store spillsider. Men dem finner ikke noen ting om spillet:s

9311295[/snapback]

Jeg fant, jeg fant:

DDRU

DDRU2

Skrevet

Ja selvsagt på nett side fra andre land. Eg og har funnet der. Men Norske sider finner ingenting. Søkte før i dag på Kelkoo.no. Fant en hel haug med bøker :!:

Skrevet
Ja selvsagt på nett side fra andre land. Eg og har funnet der. Men Norske sider finner ingenting. Søkte før i dag på Kelkoo.no. Fant en hel haug med bøker :!:

9311525[/snapback]

Ah, men leter du etter steder å kjøpe da eller? Eller er du bare en ræva engelskmann? :p

Skrevet

Har lettet på <Playx,Cdon med flere store butikker. Men finner ingenting. Men amazon.com har spillet. Men det er vel dyrt igjennom tollen?

Skrevet

Lurte selv på når Konami skulle få ut fingen og slippe dette i europa.. Ifølge noen regionfree360 lister jeg har sjekket så er det ikke mulig å bruke US versjonen på PAL boxer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...