Gå til innhold

der rød det toppspillet til xbox


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
zeOx["]uansett så passer ikke FPS

spill inn på konsoller mener

jeg... kontrollene er alt for

vonde...

 

Er faktisk uenig. Uvant i starten: ja. Etter en stund går det greit synes jeg...

 

du har er poeng der, men alikevel

så har du bedre sikting på pc.....

men er litt enig med den fordet :-?

Lenke til kommentar

Noen FPS spill funker dårlig på konsoll. Kontrollene blir annerledes, så dersom spillet er designet for å bruke mustastatur, så funker det ikke altid så bra uten. Så det er selve spillet det går på, ikke om det er FPS eller ikke.

 

Battlefield hadde nok blitt bra på xbox med live og greier, litt synd at det blei droppa. Men men, det er jo morsomst å spille det på LAN uansett :)

Lenke til kommentar
uansett så passer ikke FPS

spill inn på konsoller mener

jeg... kontrollene er alt for

vonde...

Helt enig med deg! Dessuten får du ikke samme "feelingen" med en liten håndkontroll som med tastatur og mus. FPS spill hører hjemme på PC helt til det blir standars med tastatur og mus på konsoll :)

Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe noen FPS spill til xboxen min!

Lenke til kommentar
fps spill på xbox sin kontroll funger helt utmerket (halo, unreal championship++) mye mindre stress med alle knappene på en plass... :yes:

 

Funker? Ja, Helt utmerket? Nei. Alt er mye bedre med tast+mus, spiller du multiplayer med joystick feks har du ingen mulighet til å gjøre det skikkelig bra. Eneste grunnen til at Halo og slikt funker er at man gjør det lettere, eller gjør siktinga mindre viktig, for å kompansere for at man bruker håndkontroll.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...