Gå til innhold

Feil med strømmen hjemme hos meg?


Anbefalte innlegg

Heisann. er ikke sikker om dette er rett plass på forumet, men jeg prøver likevell.

Historien som følger er hentet fra den virkelige verden, og ingen navn er endret.

I sommer flyttet jeg til ny leilighet, etter jeg hadde bodd her i ca en uke, fikk jeg Ring of death på min kjære xbox 360. Ettersom maskinen var ca 1 år, tenkte jeg ikke mer på det, så etter noen dager, røyk tv`en min, den var akkurat 2 år, (var en trafo i den fortalte verkstedet). Da den røyk fikk jeg en guffen følelse i magen for å si det slik, men pytt sann, ting kan jo ryke..

Så etter ei lita uke til, hadde min pc takket for seg (strømforskyningen) denne var bare 3mnd gammel.. Etter noen dager kom Isp innstalatøren på døra mi, jeg ba han se om han kunne finne noe galt på strømmen min, men han så ingenting med sitt måleapparat. Så igår fikk jeg igjen tv`en min, fra verkstedet, den virket da jeg så litt på den på ettermiddagen, på kvelden stakk jeg ut. Men idag da jeg skulle se på den, var den dø igjen...

 

Så mitt spørsmål til dere, Har jeg bare uflaks for tiden? Eller bør jeg få noen til å skjekke strømmen grunding til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...