Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurte veldig på hva dette kunne være. Heldigvis har jeg søstern til Cesc på twitter. Hun sa:

Du prøver deg på søstra til Cesc? :p

Neida, god bedring og om han eventuelt skulle død, håper jeg Cesc kommer seg over det ganske fort så han ikke gjør det dårlig på banen.

Skrevet (endret)
Håper for all del at Clichy blir, men hvis han da skulle reise, har vi en ganske bra erstatter i Gibbs.

Det er ikke nødvendigvis negativt at Gibbs får en fri rolle hvor han kan være så spontan han bare vil.

Endret av LarsP
Skrevet

Fy faen så bullshit det er. Wenger har skapt gull av gråstein de siste årene. Solgt unna sine etablerte for at dem blir erstattet av unggutter år etter år. De kan ikke forvente medaljer om han ikke får penger til å handle og beholde sine stjerner.

Overskrifta er (som så mange andre plassar) laga for å skape sensasjon. Gazidis seier ikkje noko nytt, alt han gjer er å gjenta at ambisjonane i år er å vinne. Som dei alltid er. Ingen plass sei han noko om at styret meinar Wenger må levere i år heller. Alt er eigentleg gammalt nytt, med ny (og farleg) overskrift).

Skrevet

Noen som vet hvordan det er å få tak i billetter til hjemmekamper? Skal muligens en tur til London i januar og kunne tenke meg å se Arsenal - Everton 9. jan.

Skrevet
noen som vet hvor det står oversikt over alle kampene som spilles i champions league og når de går ? altså sendeskjema over cl..

er det cl denne uka eller neste ?

Her. Er landskamper denne uken, så CL går ikke før om en drøy uke.

Skrevet
noen som vet hvor det står oversikt over alle kampene som spilles i champions league og når de går ? altså sendeskjema over cl..

er det cl denne uka eller neste ?

Her. Er landskamper denne uken, så CL går ikke før om en drøy uke.

ok, takk ;)

Skrevet
Noen som vet hvordan det er å få tak i billetter til hjemmekamper? Skal muligens en tur til London i januar og kunne tenke meg å se Arsenal - Everton 9. jan.

Lureste er i melde seg inn i norske Arsenal Supporter klubb.

Gunners.no

Skrevet

Gunners captain Cesc Fabregas is set to play despite missing Spain's midweek victory over Bosnia-Herzegovina because of personal reasons, but Eduardo is again ruled out with a thigh problem.

fra skysports

Skrevet (endret)

Har vært alt for lenge uten kamp nå! Regner med vi får se dette.

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Fabregas - Song - Diaby

Bendtner - van Persie - Arshavin

Forøvrig begynner vi å få en respektabel skadeliste på 8 spillere.

Se filmen hos Youtube

Endret av Hegland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...