Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat den jeg postet, Gore :)

Synes det er bra Wenger er så sikker. Den eneste måten vi kommer videre på, er jo om vi vinner, og da nytter det ikke å være på defansiven ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

My thoughts exactly.

Vi har det som trengs for å slå et hvilket som helst lag, men er litt ustabile. Klarer alle yte sitt beste kan vi vinne hele CL, men sjansen for det er vel liten :p

Skrevet

Arsenal slår ut United i dag!

3-1 seier.

Trenger V.persie så blir det en strålende kamp med han på topp.

Respekt til alle Arsenal fans, The Gunners skal til finale!

- Wollum

Skrevet

Håper også på 3-1 fordi det er realistisk :) Wenger sa at vi skulle vinne og gå videre, og det er absolutt den innstillingen vi må ha. Man kommer ikke videre av å være passiv.

Skrevet
Arsenal-Barca er mer revansje enn Chelsea-Man.Utd... Vi ble jo snytt av Terje Hauge -.-

Hehe egentlig litt sant, men f** a Terry sklei når han skulle ta straffen jo, men uansett håper å se Chelsea-Arsenal i finalen, good luck tonight,.

Skrevet

Håper selvfølgelig på revansj mot barca men Chelsea i mine øyne har vi større sjansje for å banke ut i finalen :)

Skrevet

Begynner virkelig å kjenne at kroppen gleder/gruer seg til kamp nå. Jeg ser for meg at vi tar ledelsen etter en halvtime, van Persie muligens. Så har United ballen mest, men van Persie er igjen oppe og hamrer ballen i mål fra 16 meter i det 85 minutt.

Skrevet

Kjenner jeg ikke våger å tro noe som helst, er fornøyd hvis gutta klarer å gjøre en god kamp og løfter seg fra sist møte, for da var vi nesten ikke på banen engang.

Skrevet

Bra at Arsenal for en gangs skyld går på Viasat 4, da ;) Har SportN og Viasat Sport, men Thor Eggen er ikke så veldig flink synes jeg. Synes heller ikke Stokke er så flink, men han er hakket over Eggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...