Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Chelsea will recall Didier Drogba and Wilkins promised the only youngsters who will feature will be on the bench.

Sikkert trivelig å være juniorspiller i den klubben. Oppsummerer Chelsea ganske greit. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chelsea will recall Didier Drogba and Wilkins promised the only youngsters who will feature will be on the bench.

Sikkert trivelig å være juniorspiller i den klubben. Oppsummerer Chelsea ganske greit. :)

Helt enig. Latterlig.

Skrevet (endret)

Det eg trur:

Almunia (om han blir klar)

Sagna - Gallas - Silvestre - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

Diaby

Bendtner (Ade om han blir klar)

Det eg vil ha:

Almunia

Sagna - Gallas - Djourou - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

Vela - Bendtner

Kongekamp mot Wigan på onsdag forresten. Wilshere, Ramsey og Vela ser ut som dei er komande stjerner. :) Igjen imponert over Djourou, sjølv om han må lære seg å ikkje hoppe med armane over hovudet. Han og Song klarte seg fint i midtforsvaret, og viste at dei var dei "rutinerte" spelarane på bana.

Endret av TomWhittaker
Skrevet

Synes dere helle burde ha Vela på topp, i stedet for bare Bendtner. Vela har imponert i de fleste kampene han har spilt, så han burde egentlig få sjansen. ;)

Skrevet

Håper virkelig Song og/eller Djourou starter i dag! :) De vant 'alt' av hodedueller mot luftsterke Wigan; i motsetning til Gallas, Silvestre og Toure som taper det meste av dueller.

Skrevet
Dere skal møte Burnley på bortebane i femte runde av LC. ;)

Jepp, har fått med meg det. Blir nok en morsom match for de yngste dette ;) De er dog et hardtkjempende lag, så det er viktig med et tidlig mål, eller ihvertfall score det første målet.

Skrevet (endret)

Noen som har en god stream med engelske kommentatorer? Har bare funnet med spanske ...

Ånei, straffe!!

Edit: HERLIG! Almunia redda!! Trodde det var gjort nå jeg

Endret av Gersh L

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...