Gå til innhold

Kabinett med OK PSU, evt kabinett+PSU


Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse om et greit kabinett med PSU /kabinett+PSU for ca 600kr totalt?

 

Skal/trenger ikke ha noe fancy greier. Miditower,Atx-hk, skal drive 2x500gb disker, x1950gt skjermkort og ett dvd-drev.

 

Kort post, men håper den er informativ nok.... :)

 

Brukt/demo er aktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSUen SU-430 som følger med er grei den .

Se:

http://www.cluboverclocker.com/reviews/cas...K6500/Page3.htm

 

Fant dette et annet sted:

 

SU430

* 80 mm through fan models

* made by SeaSonic

* Closely related to the lower-powerS12s, except for fan choice.

* extremely closely related to Seasonic Super Silencer

 

NeoHE 430

* 80mm through-fan model

* gunmetal grey finish

* modular cables

* Made by SeaSonic, close relation to the SU430.

Lenke til kommentar

Ble så jeg bestillte det antec-6000 kabinettet. :)

Spent på hva jeg får i posten nå, da det er så mye rot både i prisguiden og på en del nettbutikksider ang med/uten PSU, 430/500w osv. Det jeg bestillte hadde "430w" i artikkelnavnet sitt, så da BØR det komme MED strømforsyning.. Det var på lager hos Stretto.no, så satser på å ha det i hende i løpet av uka. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha bestillt kabinettet MED psu, og fått ordrebekreftelse på at det var MED psu, kommer kabinettet i posten, UTEN psu. :nei:

 

Når jeg da kontakter Stretto.no, sier de at de har fått oppgitt feil fra sin leverandør, og tilbyr meg å returnere kabinettet, eller KJØPE en psu fra dem, da skal de "spandere" frakt på den.....

 

Om ikke stretto snur på flisa og ettersender psu jeg har bestillt og betalt, kommer iallefall ikke jeg til å handle der mer, og jeg kommer til å fraråde alle andre det også.

At deres leverandør har oppgitt feil, er noe de bør la gå utover sin leverandør, og ikke meg som kunde.

 

Handlet et HK fra Multicom hvor noen kabler manglet i forhold til beskrivelse på deres nettside. Multicom ettersendte dette straks,og refunderte 20% av prisen på HK pga dette. I tillegg fikk jeg gode og opprinnelige beklagelser.

 

:thumbup: til Multicom

:thumbdown: til Stretto

Lenke til kommentar

Dette blir bare bedre og bedre.

Etter at Stretto sendte meg mail om at jeg måtte kjøpe psu fra de eller heve kjøpet, svarer de ikke på flere mail fra meg...

Er de slik til alle sine kunder som mottar mangelfulle varer?

 

Gir ikke meg mye lyst til å handle der igjen,iallefall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...