Gå til innhold

Utdanning, Nith?


gaaal

Anbefalte innlegg

Er for tiden i militæret, og er ferdig til sommeren.. når jeg er ferdig vet jeg ikke helt hvilken skole jeg skal gå på , har tenkt på NITH, men syntes det blir litt drøyt å betale over 120.000 for å gå på skole i 3år.. Spesielt nå som det ikke er lett å få data relatert jobb..

 

Hva syntes dere burde vært lurt å satse på , er data noe å satse på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med at du skal utdanne deg noe innenfor det du liker. Det er mange yrker som er utsatt for markedkreftene og data har jo vært veldig utsatt. Tror derimot at det kommer til å forandre seg. Ting går opp og ned her i verden. Mindre folk søker data nå, og da vil man ha behov om x antall år. Data vil jo ikke akkurat forsvinne og folk med kompetanse vil man alltid ha bruk for. NITH er en grei løsning dersom du er villig til å bruke penger (går der selv). En mastergrad (2 år) i tillegg til de 3 årene der er nok å foretrekke (man stiller med en gang sterkere enn "ALLE" andre med 3 år rein datautdanning) Ellers er det jo mange glimrende tilbud på offentlige skoler. Ingeniør om man er sterk i matte f.eks.

 

Kikke deg litt rundt og finne ut hva du vil! Men for all del, trenger håndverkere og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...