SiBC Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 litt off-topic: spiller bf2 en gang iblant, men er noe jeg har stussa litt over. Åssen er fysikken på kuler? er det noen fallhøyde på prosjektilene, og passer utgangshastighetene med hvor lang tid det tar fra du skyter til kula treffer målet? M.a.o.: Hvis du sniper noen som løper, må man sikte litt over og foran dem? som dere sikkert skjønner så er jeg ikke sniper veldig ofte...
Ganam Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) Vill bare si at vis dere har Vista er det ikkje stor vits å kjøpe det. Meste parten av spill fungere ikkje 100% i Vista. Og Battlefield 2 begynner å bli gammelt kommer jo snart nytt Battlefield spill har eg hørt. Endret 17. august 2007 av Ganam
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 litt off-topic: spiller bf2 en gang iblant, men er noe jeg har stussa litt over. Åssen er fysikken på kuler? er det noen fallhøyde på prosjektilene, og passer utgangshastighetene med hvor lang tid det tar fra du skyter til kula treffer målet? M.a.o.: Hvis du sniper noen som løper, må man sikte litt over og foran dem? som dere sikkert skjønner så er jeg ikke sniper veldig ofte... 9298586[/snapback] Ja, det er bulletdrop i bf2. Så med sniper så må du sikte litt over målet fra ca 150meter og ut. Hvis de også løper så må du sikte ca tilsvarende forran de. Sjekk forumet på www.battle.no der ligger det en serie med veldig bra sniper guider. Bountyhunter
Kallileo Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Vill bare si at vis dere har Vista er det ikkje stor vits å kjøpe det. Meste parten av spill fungere ikkje 100% i Vista. Og Battlefield 2 begynner å bli gammelt kommer jo snart nytt Battlefield spill har eg hørt. 9298800[/snapback] Enda et nytt et..? ikke bare en ny tillegspakke til BF2142, da? Men det er sant som du sier; det er mye appcrash i BF2 i Vista.
Amblin Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Seff må du kjøpe dette spillet Jeg har spilt det siden det kom ut og har ikke blitt lei. Spill public å få opp skillsen din, så kan du joine en clan og få mye mer ut av spillet. Alt blir så uendelig mye bedre med lagarbeid. Selv har jeg mange nære venner som har dette spillet så og være i squad og spille og sitte på teamspeak (kan også bruke ingame voice chat) er en nice opplevelse. Du tenker at det er et minus at det ikke er noe titan modus som i 2142? I min mening er battlefield 2142 ganske elendig og ikke i nærheten av battlefield 2, men hver sin mening om det. Et annet tips kan og være å vente på Enemy territory: Quake wars. Det kommer ut om under 2 måneder og ser ut til å være mye bedre enn bf2. Jeg skal i allefal kjøpe det og teste. Men BF2 er et konge spill å ha i samlingen sin
gammalerik Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Har spilt BF2 siden det kom ut og jeg må si at jeg har blitt pisse lei etter 1000 timer nå. Hadde et håp da "no vehicles" ble lansert i en patch for ei stund sia (som de fleste patcher) at spillet kunne bidra til litt mer taktisk gameplay istedet for å glo på spawnmap'et flere minutter tilsammen på en runde, pga artilleri, tegneserieflyhorer og litt vel ekstreme hardcorechopper-piloter. Noe som det har blitt maaange av etter hvert som spillet har blitt mer og innstudert av de fleste på pixel-nivå. Men "no-vehicles" hadde desverre sine mangler siden det spilles for det meste av medics som revive- og medpackspammer, i tillegg til at de har det JEG vil påstå, den mest suverene børsa i spillet (IKKE noen debatt nå om våpen please). Etter min menig har medics gjort samtlige andre klasser i spillet nærmest ubrukelige. Foruten sniperen som er litt for seg selv da. Nytter ikke aldri hvor flink man er til å rydde ut hele tropper på egenhånd, tre sekunder senere er alle på beina igjen (med FULLT liv) og man står der uten ammo og gjør seg klar til å glo på spawnmappet igjen.. Det at EA/Dice har gjort spillet dødt med ingen nye patcher, balanseringer og bugsfjerninger har også ført til at samfunnet har dødd sakte men sikkert ut, og har også ført til min pensjonisttilværelse. (joda har fått med meg at tampa kom, men det holdt ikke på langt nær) Gamle bugs som har fått samfunnet til å slite av seg håret i årevis blir ikke hørt på tross skriv fra utallige klaner og foruminlegg her&der. Så heretter minesveiper, anno 1701 og 60 i puls ----rant end---- HV-Slusk
hightow Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hei alle sammen. For 2 mnd.er siden lastet jeg ned battlefield2 demoen. Jeg har spilt ganske mye på den, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Grunner: + Mye kjøretøy, mange folk, mye våpen, mange baner. - Ikke så god grafikk, skytingen*, urealistisk, mangler titanmmodus (BF2142) * Man kan skyte og skyte og skyte på en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri! Har noen en menig/ tips om dette? 9293529[/snapback] Måtte le litt når jeg så 'urealistisk' og 'mangler titanmodus'. Jeg tror ikke BF2 hadde blitt mer realistisk med titanmodus Mye har skjedd siden demoen, hvis det kun er det du baserer erfaringene dine på. Det er fortsatt mange irritasjonsmoment, men for min del går de stort sett på dårlig teamplay og håpløse commandere. Så har du en del mods da; PoE2, DCon, OP, PR (FH2 kommer også)
NilsiT Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Point of existence er da en mod til Battlefield Vietnam? 9297666[/snapback] Kan hende, men jeg har iallefall Point of Existence 1.8 til BF2... Ikonet der jeg går inn i spillet heter jo tross alt PoE2 - Ikke kjøp spillet for å kunne spille på tv2 serverene...syns ikke noe om de serverene! spillte der en gang i 20 min. og ble ikke drept av noen kuler en eneste gang! bare granater det går...
hightow Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Bare for å presisere; PoE er en mod til BfV, PoE2 er en mod til BF2. Og siste versjon av PoE2 er 1.8
NilsiT Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Det var egentlig det jeg ville frem til...derfor nevnte jeg at det sto PoE2
Rescue me Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Det er et spill man kan bruker flere år på å spille uten å bli lei. samme gjelder bf2142 9295504[/snapback] Jeg gikk no lei etter 2 mnd (spilte ca 2 timer i snitt hver dag).
Amblin Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 seff blir du lei hvis du bare spiller public. spesielt om du ikke squader med noen du kjenner
Spartan Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Ser at Elkjøp selger en komplett BF2 pakke for 299,- Er det et godt kjøp til denne prisen ?
gammalerik Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 seff blir du lei hvis du bare spiller public. spesielt om du ikke squader med noen du kjenner 9302615[/snapback] Og seff kan man også bli lei om man spiller i klan og uranka også.. Det går egentlig på det samme om og om og om igjen. Og om igjen. Når man har kommet på et visst nivå er det hele så innstudert at det blir mest "papegøye"
bruno99 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Personlig spiller jeg bare vanlig bf2, nesten aldri special forces, og det vanlige spillet koster vel bare 99 tror jeg...
ATI vs GeForce Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Har spilt BF2 siden det kom ut og jeg må si at jeg har blitt pisse lei etter 1000 timer nå. Hadde et håp da "no vehicles" ble lansert i en patch for ei stund sia (som de fleste patcher) at spillet kunne bidra til litt mer taktisk gameplay istedet for å glo på spawnmap'et flere minutter tilsammen på en runde, pga artilleri, tegneserieflyhorer og litt vel ekstreme hardcorechopper-piloter. Noe som det har blitt maaange av etter hvert som spillet har blitt mer og innstudert av de fleste på pixel-nivå.Men "no-vehicles" hadde desverre sine mangler siden det spilles for det meste av medics som revive- og medpackspammer, i tillegg til at de har det JEG vil påstå, den mest suverene børsa i spillet (IKKE noen debatt nå om våpen please). Etter min menig har medics gjort samtlige andre klasser i spillet nærmest ubrukelige. Foruten sniperen som er litt for seg selv da. Nytter ikke aldri hvor flink man er til å rydde ut hele tropper på egenhånd, tre sekunder senere er alle på beina igjen (med FULLT liv) og man står der uten ammo og gjør seg klar til å glo på spawnmappet igjen.. Det at EA/Dice har gjort spillet dødt med ingen nye patcher, balanseringer og bugsfjerninger har også ført til at samfunnet har dødd sakte men sikkert ut, og har også ført til min pensjonisttilværelse. (joda har fått med meg at tampa kom, men det holdt ikke på langt nær) Gamle bugs som har fått samfunnet til å slite av seg håret i årevis blir ikke hørt på tross skriv fra utallige klaner og foruminlegg her&der. Så heretter minesveiper, anno 1701 og 60 i puls ----rant end---- HV-Slusk 9299101[/snapback] Velkommen i gjengen! Har også 1000 timer og er ganske lei. Spillet er bugga og serverne er stappa av statshorere og folk som rett og slett ikke har NOOOE peiling, som å fly chopper f. eks...
hightow Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Man kan bli fort lei hvis man ikke synes det er mye variasjon. Jeg har nå passert 1400 timer (ja det er alt for mye!), men jeg finner mye glede og variasjon ennå. Du har valget mellom 7 kits som, iallefall i mitt tilfelle, "tvinger" meg til å spille på 7 forskjellige måter. Jeg hopper ikke inn i en tank/apc dersom jeg er sniper, for å si det sånn. For tiden har jeg det mye moro å forsvare palasset med GL fra taket på Warlord. Men du må vel være enig gammalerik, at det er verd pengene, når du har brukt 1000 timer i spillet?
Brian Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Prøver bare å slenge inn et lite spørsmål her jeg ang BF2. Jeg har ikke lest igjennom tråden, men så at project reality ble nevnt i starten her. Det som er problemet, er at når jeg trykker på multiplayer inne på menyen, blir skjermen svart og jeg kommer tilbake til skrivebordet. Jeg får ikke spilt noe i det hele tatt.
RogueAlien Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) Og eventuellt hvis du liker andre verdenskrigs settinger så kan du laste ned Forgotten Hope 2 når det kommer ut. Det blir en knallbra mod til BF2. Det har vært usannsynlig lenge i produksjon, mest pågrunn av at de modderne er perfeksjonister. Forrige modden dere Forgotten Hope (1) var til BF1942 og revampet hele spillet og gjorde nærmest at dice gikk ut og beklaget at de ikke hadde laget flere og mer autentiske kjøretøyer og våpen slik som FH teamet hadde gjort. For all del, Battlefield spillene revolusjonerte krigspill sjangeren, grafikkmotorene er knallbra men innholdet har alltid vært meget innskrenket og det er der modderne har reddet dem alle ved og legge til mye mye mer. Må også legge til at de fleste moddene der ute av stor karakter forandrer slike ting som hvor mye skade du og de andre tar osv. Project Reality er veldig bra slik som er blitt nevnt tidligere. Men for min del så har det alltid vært FH2 som har stått i min venteliste når det gjelder BF2 mods. Andre verdenskrig er bare så mye mer interessant enn moderne krig, det er nok om det på nyhetene.. Forgotten Hope Endret 17. august 2007 av RougeAlien
Skulebollen Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Har spilt BF2 siden det kom ut og jeg må si at jeg har blitt pisse lei etter 1000 timer nå. Hadde et håp da "no vehicles" ble lansert i en patch for ei stund sia (som de fleste patcher) at spillet kunne bidra til litt mer taktisk gameplay istedet for å glo på spawnmap'et flere minutter tilsammen på en runde, pga artilleri, tegneserieflyhorer og litt vel ekstreme hardcorechopper-piloter. Noe som det har blitt maaange av etter hvert som spillet har blitt mer og innstudert av de fleste på pixel-nivå.Men "no-vehicles" hadde desverre sine mangler siden det spilles for det meste av medics som revive- og medpackspammer, i tillegg til at de har det JEG vil påstå, den mest suverene børsa i spillet (IKKE noen debatt nå om våpen please). Etter min menig har medics gjort samtlige andre klasser i spillet nærmest ubrukelige. Foruten sniperen som er litt for seg selv da. Nytter ikke aldri hvor flink man er til å rydde ut hele tropper på egenhånd, tre sekunder senere er alle på beina igjen (med FULLT liv) og man står der uten ammo og gjør seg klar til å glo på spawnmappet igjen.. Det at EA/Dice har gjort spillet dødt med ingen nye patcher, balanseringer og bugsfjerninger har også ført til at samfunnet har dødd sakte men sikkert ut, og har også ført til min pensjonisttilværelse. (joda har fått med meg at tampa kom, men det holdt ikke på langt nær) Gamle bugs som har fått samfunnet til å slite av seg håret i årevis blir ikke hørt på tross skriv fra utallige klaner og foruminlegg her&der. Så heretter minesveiper, anno 1701 og 60 i puls ----rant end---- HV-Slusk 9299101[/snapback] Du har da oss i aCe du kan spele med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå