Gå til innhold

Kjøpe Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. For 2 mnd.er siden lastet jeg ned battlefield2 demoen. Jeg har spilt ganske mye på den, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Grunner:

+ Mye kjøretøy, mange folk, mye våpen, mange baner.

- Ikke så god grafikk, skytingen*, urealistisk, mangler titanmmodus (BF2142)

* Man kan skyte og skyte og skyte på en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri!

Har noen en menig/ tips om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Man kan skyte og skyte og skyte på  en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri!

9293529[/snapback]

*Du lærer deg hvordan man treffer etterhvert. ;)

Skrevet

Virkelig et spill som du burde kjøpe, har selv spilt i mer eller mindre 2 år nå og elsker det ennå.

Dessverre så er det på vei nedover føler jeg, de serverne som kjører alle kartene er det aldri folk på, tenker på battlefield.no sine servere.

Men jeg spiller mye på TV2 serverne, alltid masse folk og action. Så løp og kjøp :D:thumbup:

Skrevet

Eneste negativt med det er at EA lanserer booster pack i hytt og pine. Så du må hele tiden kjøpe nytt. Nei, du må ikke, men de tvinger deg nermest indirekte til å gjøre det.

Skrevet (endret)

Det er et spill som du bare MÅ ha!

Løp å kjøp! Men, (som teletubbiekid sier) , du lærer deg til å skyte etter hvert. Det er da det er morsomt!

Endret av Kallileo
Skrevet (endret)
Virkelig et spill som du burde kjøpe, har selv spilt i mer eller mindre 2 år nå og elsker det ennå.

Dessverre så er det på vei nedover føler jeg, de serverne som kjører alle kartene er det aldri folk på, tenker på battlefield.no sine servere.

Men jeg spiller mye på TV2 serverne, alltid masse folk og action. Så løp og kjøp :D:thumbup:

9293768[/snapback]

eller bare mye spam'ing...

On topic:

Kjøp spillet...finnes også mange veldig bra mod'er til spillet, bla. Project reality, Point of existence, Operation peacekeeper osv...

Endret av Nilsi_tl
Skrevet
Hei alle sammen. For 2 mnd.er siden lastet jeg ned battlefield2 demoen. Jeg har spilt ganske mye på den, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Grunner:

* Man kan skyte og skyte og skyte på  en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri!

9293529[/snapback]

Selve sniper riflen har ikke like lang rekkevidde som kikkerten på toppen xD

Skrevet

jeg som trodde at TV2 serverne hadde blitt lagt ned... jeg får de ikke opp...

Edit: jeg har patch 1.41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...