DarkDevil Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei alle sammen. For 2 mnd.er siden lastet jeg ned battlefield2 demoen. Jeg har spilt ganske mye på den, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Grunner: + Mye kjøretøy, mange folk, mye våpen, mange baner. - Ikke så god grafikk, skytingen*, urealistisk, mangler titanmmodus (BF2142) * Man kan skyte og skyte og skyte på en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri! Har noen en menig/ tips om dette?
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Kjøp spillet og last ned Project Reality moden fra www.realitymod.com og du har det spillet du alltid har drømt om Bountyhunter Endret 16. august 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V)
teletubbiekid Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 + Mye kjøretøy, mange folk, mye våpen, mange baner. - Ikke så god grafikk, skytingen*, urealistisk, mangler titanmmodus (BF2142) * Man kan skyte og skyte og skyte på en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri! Har noen en menig/ tips om dette? 9293529[/snapback] *Du lærer deg hvordan man treffer etterhvert.
Captain Slow Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Virkelig et spill som du burde kjøpe, har selv spilt i mer eller mindre 2 år nå og elsker det ennå. Dessverre så er det på vei nedover føler jeg, de serverne som kjører alle kartene er det aldri folk på, tenker på battlefield.no sine servere. Men jeg spiller mye på TV2 serverne, alltid masse folk og action. Så løp og kjøp
Neppe Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Eneste negativt med det er at EA lanserer booster pack i hytt og pine. Så du må hele tiden kjøpe nytt. Nei, du må ikke, men de tvinger deg nermest indirekte til å gjøre det.
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Det er et spill som du bare MÅ ha! Løp å kjøp! Men, (som teletubbiekid sier) , du lærer deg til å skyte etter hvert. Det er da det er morsomt! Endret 16. august 2007 av Kallileo
evgeny Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Det er et spill man kan bruker flere år på å spille uten å bli lei. samme gjelder bf2142
NilsiT Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Virkelig et spill som du burde kjøpe, har selv spilt i mer eller mindre 2 år nå og elsker det ennå. Dessverre så er det på vei nedover føler jeg, de serverne som kjører alle kartene er det aldri folk på, tenker på battlefield.no sine servere. Men jeg spiller mye på TV2 serverne, alltid masse folk og action. Så løp og kjøp 9293768[/snapback] eller bare mye spam'ing... On topic: Kjøp spillet...finnes også mange veldig bra mod'er til spillet, bla. Project reality, Point of existence, Operation peacekeeper osv... Endret 16. august 2007 av Nilsi_tl
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Point of existence er da en mod til Battlefield Vietnam?
Bjonski Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei alle sammen. For 2 mnd.er siden lastet jeg ned battlefield2 demoen. Jeg har spilt ganske mye på den, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Grunner: + Mye kjøretøy, mange folk, mye våpen, mange baner. - Ikke så god grafikk, skytingen*, urealistisk, mangler titanmmodus (BF2142) * Man kan skyte og skyte og skyte på en med hagle, sniper rifle, pistol, maskingevær etc. men folk dør jo aldri! Har noen en menig/ tips om dette? 9293529[/snapback] Selve sniper riflen har ikke like lang rekkevidde som kikkerten på toppen xD
C2D Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 jeg som trodde at TV2 serverne hadde blitt lagt ned... jeg får de ikke opp... Edit: jeg har patch 1.41
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hvor mye koster det i måneden å spille mulitplayer? Har bare prøvd det hos en venn...
C2D Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 koster ingenting å spille multiplayer... det er bare lame spill som koster x-antall penger i mnd
Jack_Daniels Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Ja battlefield 2 er en vinner, utrolig morro online, og i klan! løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå