Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Hvis man skal følge alle disse rådene må man jo stå opp lenge før om morgenen! Alle minuttene jeg bruker om morgenen er dyrebare for å ikke komme for sent :p

Men å drikke kaffe gir ihvertfall dåååårlig ånde ... Er det noe jeg husker godt fra ungdomsskolen er det alle lærerne som puster deg i trynet med ekkel kaffe ånde hver gang du spør om noe. Det var nesten så jeg ikke hadde lyst til å spørre om hjelp med den ene læreren jeg hadde.

Endret av Ltr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stuss øyebryna, klipp nesehåra, fjern rygghårene, barber pung og klipp neglene med negleklipper, ikke bit... (gjelder også tånegler)

 

Mine tips :)

9340223[/snapback]

Bite tånegler :dontgetit: .

9348453[/snapback]

 

Eg vet. Eg er kanskje litt fleksibel :p

 

Men inkludert i biting mener eg "riving" av negler. Det er like stygt og like dårlig uvane.

 

Klipping er tingen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Slutt og spis godter, begynn og tren. Dette + alt det andre vil gi en god helse/hygiene og føre til : Mindre kviser,

9304992[/snapback]

 

hvis du har sterke kviseproblemer er det bare å gå til legen så vil de gi deg kvisetabletter.. 3 mnd kur.

 

Tidligere trodde man at kostholdet spilte en rolle for om du fikk kviser eller ikke, men dette har legene gått bort fra. Det er ingen forskere som har klart å vise en sammenheng mellom kostholdet ditt og hvor mye kviser du får.

Lenke til kommentar

Menn skal da ikke drive med skjønnhetspleie.

 

Tannpuss, deodorant, barbering, litt godlukt og en hårklipp en gang i blant er alt en mann trenger for å fremstå representabel.

 

At dere kvinner har valgt å legge lista så sinnsykt høyt er da ikke vårt problem, så ikke prøv å lure oss inn i samme fella.

Lenke til kommentar
Menn skal da ikke drive med skjønnhetspleie.

9431497[/snapback]

 

Selfølgelig skal det de, er det ikke like viktig for en mann å ta seg godt enn for en kvinne?

 

Selv bruker jeg cleansing gel, peeiling og fuktigshetskrem fra Biotherm til vanlig og litt annet ved f.eks kviser.

9433781[/snapback]

 

Menn tar seg da godt ut uten alt dette skvipet.

 

Og nei, jeg tror faktisk ikke det er like viktig for en mann å ta seg godt ut dessverre...

 

Menn har i alle år klart seg uten daglige behandlinger med fuktighetskrem. Det er meningen menn skal ha grovere hud enn kvinner. Det er på en måte en del av mannsidealet.

Lenke til kommentar

Kvinner har i mange år også klart seg uten diverse produkter, men som du kanskje skjønner så forandrer tiden seg. Er på tide menn innser at de må lære å ta vare på huden sin.

 

Og etter min mening er det få menn som tar seg godt ut uten noen form for hudpleie.

 

Og hva er det mannsidealet du nevner? En muskeløs mann som ligger under en bil med rørleggersprekk og drikker øl?

Lenke til kommentar
Kvinner har i mange år også klart seg uten diverse produkter, men som du kanskje skjønner så forandrer tiden seg. Er på tide menn innser at de må lære å ta vare på huden sin.

 

Og etter min mening er det få menn som tar seg godt ut uten noen form for hudpleie.

 

Og hva er det mannsidealet du nevner? En muskeløs mann som ligger under en bil med rørleggersprekk og drikker øl?

9433919[/snapback]

 

Jeg vet ikke om noen biler som har rørleggersprekk, men som du sikkert har skjønt så setter jeg pris på et noe mer tradisjonelt mannsideal.

 

Menn skal være menn. Altså maskuline og ikke femi verken i klesvei eller i valg av hygieneprodukter.

 

Jeg ser med skrekk og gru på denne utgjevningen av kjønnsidealene.

 

Ekte menn må gjerne både ligge under biler og drikke øl, men hadde du vært litt mere maskulin så hadde du skjønt at menn ikke ligger under en bil og drikker øl samtidig.

 

Jeg ser så alt for mange voksne menn som går rundt i trange bukser og sko i ymse farger. Når menn kler seg som unger har jeg rett og slett problem med å ta dem seriøst.

Lenke til kommentar
En ekte mann er en som tør å ta vare på seg selv uansett om sånne som deg synes det er femi :)

9434576[/snapback]

 

Menn må gjerne ta vare på seg selv. Men det virker som om mange nå om dagen fokuserer kunn på skinn og ikke på sinn.

 

Ekte manndom kommer innenfra, ikke på en hudkremtube.

Lenke til kommentar
Men man trenger ikke se ut som et buskas. Det går ann å se ut...og det betyr ikke at man er homofil

9434750[/snapback]

 

Neida, jeg forsvarer på ingen måte at man skal se ut som et buskas. Man skal være velstelt, barbert og frisert og pen i tøyet. I hvertfall om man skal bevege seg ute blant folk.

 

Synes bare disse kravene om at: "nå er det på tide a dere gutter også begynner å bruke mye tid og penger på skjønnhetspleie" er litt bomskudd.

 

Hvorfor skal vi det hvis vi er fornøyd med å kjøre en ekte mannestil?

Lenke til kommentar
Kvinner har i mange år også klart seg uten diverse produkter, men som du kanskje skjønner så forandrer tiden seg. Er på tide menn innser at de må lære å ta vare på huden sin.

 

Og etter min mening er det få menn som tar seg godt ut uten noen form for hudpleie.

 

9433919[/snapback]

Jeg er ganske enig med Eurofag.

Menn trenger ikke og barbere seg under armene, eller på leggene.

Menn trenger heller ikke 10 forskjellige hudkremer, klarer seg med noen få.

 

Men Kolleckio, det er ganske greit og se opp i ett ansikt uten og bli møtt av ett hav med sjegg stumper, poret hud og kviser :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...