johnohod Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Er det noen som får java-appleten på disse sidene til å funke? Eg har prøvd på to ulike windows-maskiner og en mac, man det blir bare OutOfMemoryExcetion og så kræsjer appleten. Er det mulig at Sony Ericsson har liggende ute ting som er umulig å kjøre??
HoaXed Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Er det noen som får java-appleten på disse sidene til å funke? Eg har prøvd på to ulike windows-maskiner og en mac, man det blir bare OutOfMemoryExcetion og så kræsjer appleten. Er det mulig at Sony Ericsson har liggende ute ting som er umulig å kjøre?? 9292053[/snapback] Jeg klaer å kjøre det etter ca 8 sekunder. Kjører IE7 og siste versjon av Java med 4GB minne, og 256mb grafikkkort (hvis det har noe å si) .. Utrolig kult btw
hernil Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 funker her med firefox (2.0.0.6) og siste versjon av java.
johnohod Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Snodig. Eg har Firefox, siste versjon av java og 2 GB Ram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå