Gå til innhold

Kritiser bildene mine: Lillesøs.


_ART_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei... er fersking i gamet så det tekniske har jeg ingen forutsetning for å kommentere...

 

Men jeg liker bildene, spesielt det siste, liker at lyset kaster skygger fra øyenvippene opp på øyenlokkene. Var det bevisst? Bilde to er også fint liker at du har "klippet" ansiktet litt. Det første er litt "psyko", men søsteren din har fine øyne :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal vi se...er søsteren din singel?

 

Alvor; Skal bare kommentere bilde nr. 2. For meg er det noe som ikke funker der, motivet er for langt til høyre og øynene mine ønsker å fokusere på noe som er noe mere sentralt, det blir bare litt feil balanse i bildet.

 

Nr.1 og 3 har jeg ikke noe spes. å utsette på, fine bilder, søt jente.

Endret av Judas
Lenke til kommentar

Som en allerede har nevnt... age, place and status of ze model?

 

Men likte alle bildene.

Det første var kanskje ikke akkurat det mest originale jeg har sett, og ligger nederst på 3'er lista mi.

Det tredje var veldig fint, og med det lyset som var der ble det enda finere. Skyggene på øyelokkene var fint, men kunne blitt enda bedre med litt bedre kompsisjon (eller hva det nå enn het igjen)

Det andre var veldig bra synes jeg. Instant win!

Lenke til kommentar

Ser mange roser lyset på bilde nummer 3, men kan ikke si meg enig der. Ser man nøye etter ser man at lyset gir en ganske lite flatterende effekt på nesen. Den ser større og mer klumpete ut enn den er. Kan nesten se ut som hun har fått seg en karamell. Tror jeg ville reparert skaden i Photoshop :)

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Ser mange roser lyset på bilde nummer 3, men kan ikke si meg enig der. Ser man nøye etter ser man at lyset gir en ganske lite flatterende effekt på nesen. Den ser større og mer klumpete ut enn den er. Kan nesten se ut som hun har fått seg en karamell. Tror jeg ville reparert skaden i Photoshop :)

9291081[/snapback]

 

Stemmer det. Jeg er ikke veldig erfaren i PS, hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ikke helt fornøyd med etterbehandlignen av bilde 3. Komposisjonen på bilde 2 er akkurat slik jeg vil ha den, men jeg er litt usikker på etterbehandlingen. Har et bilde der jeg ikke kapper hodet, men jeg syned det er det som "gjør" bildet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Som nevnt tidligere: Age, place and status of ze model?

----

Likte best bilde to i grunn. Men jeg er i grunn ikke egentlig helt i stand til å kritisere bilder da jeg syntes de fleste bilder blir fine. Men men, bilde tre var best, hadde det ikke vært for at nesen ble ganske klumpete.

 

Men keep it going, likte dette. :)

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere: Age, place and status of ze model?

9305746[/snapback]

Hun er nok både for ung og for gammel til å bli tafset på av noen av griseguttene her på forumet, så plass og status burde være unødvendige opplysninger :tease:

Hun er i alle fall sikkert for smart, he he.

 

Bildene spenner fra artig til pent til melankolsk. Som bilde liker jeg det melankolske fjordbildet best, selv om det artige er passelig lite selvhøytidelig, og det pene er beskrivende nok. Fotografisk holder jeg nok likevel klart det melankolske (bildet med vann i bakgrunnen) som mest kunstnerisk, og dermed mest høyverdig for meg.

 

Jeg synes forøvrig at bildet der hun har steiner i bakgrunnen blir litt for støyende i bakgrunnen, samt at det ujevne lyset blir litt for påfallende.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Likte bilde nr1 jeg, var bare noe intenst og artig med det - pluss at det er et perfekt bilde å leke seg med manipulering på, noe jeg har gjort i noen timer med dette bildet.

 

Edit: Oki, bare så du ikke tror jeg gjør noe snuskete med bildet :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-5451-1187398465_thumb.jpg
Endret av DeeTee
Lenke til kommentar

Nr 1 er dritfett. Masse personlighet - søstra di bare spretter ut av skjermen!

 

Nr 2 er pent, men jeg synes det ble noe galt i skyggedelen av ansiktet - litt for rødt. Mulig du har trukket i feil spak, eller så kan du også prøve å gjøre det sort-hvitt. Er ofte redningen for bilder der fargene ikke heeelt samarbeider..

 

Nr 3 synes jeg ikke så mye om. Likte ikke hvordan lyset kommer nedenifra. Håret hennes burde også ha vært vasket først. :)

Lenke til kommentar

Må si det bidlet gjorde seg mye bedre i svart hvitt. Eneste minuset er at lyset ligger feil på henne i forhold til de tjeg er vant med, men vaner er stygge greier. Lyset hadde funket for meg om det var refleksjon fra vannet (slik som lyset fra badebassenger om du skjønner). Ser litt kunstig ut atm

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...