Gå til innhold

Følger Vista-DVD med ved bærbar-kjøp?


Futurama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg vil tro det er med, det ville vært rart hvis ikke. For å være sikker bør du spørre når du kjøper en pc, men vanligvis så vil det være med når det står et spesifikt operativsystem som f.eks. vista home premium.

 

EDIT:

Ser ut som det følger med en del programvare på denne pc'en hos mpx.no ink. vista home premium. Rart om elprice ikke lar det følge med.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Jeg vil tro det er med, det ville vært rart hvis ikke. For å være sikker bør du spørre når du kjøper en pc, men vanligvis så vil det være med når det står et spesifikt operativsystem som f.eks. vista home premium.

 

EDIT:

Ser ut som det følger med en del programvare på denne pc'en hos mpx.no ink. vista home premium. Rart om elprice ikke lar det følge med.

9287853[/snapback]

 

 

ok,takker for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Det normale i dag på bærbare PC-er er at det ikke følger med CD (gjelder Lenovo, Dell, HP, Acer som jeg kjenner til). PC-en er som oftest ferdig satt opp med en skjult recovery partition, og som faktisk går å brenne ut til DVD/CD-er. Dvs, man trenger ikke å installere noe som helst, bare aktivere OS-et.

 

OEM har ingenting med om det følger med CD/DVD eller ikke, bare at lisensen til OS-et (Vista) er bundet til denne spesifikke maskinen. Dvs lisens primært beregnet for produsenter av PC-er etc.

 

Men som alltid, noen ganger følger det med CD/DVD.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...