Gå til innhold

Guild wars Profession tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som liksom er de beste kombinasjonene.

Hva syns dere er den beste kombinasjonen og hvorfor?

Har selv en Assassin/Ritualist men angrer på at jeg har ritualist og ikke monk :cry:

Og hva er egentligt Paragon(warrior, spellcaster, healer osv?) og hva Profession passer den til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en gang en Assassin/Ranger men den sugde balle kjøpte Night fall idag og lagde en Ranger har ikke valgt sekundær klasse hva passer egentlig til Ranger??

Skrevet
Du kan skifte sekundær klasse hvis du vil til noe helt annet en ritualist enkelt å greit hos en fyr i spille mot en liten betaling

9286921[/snapback]

Jeg har hørt at du ikke kan d før du har kommet langt i spillet?

hvor er han mannen da og hvor mye koster d?

Skrevet
Du kan skifte sekundær klasse hvis du vil til noe helt annet en ritualist enkelt å greit hos en fyr i spille mot en liten betaling

9286921[/snapback]

9287095[/snapback]

I Factions kan du bytte i Senji's Corner, som du kommer til etter å ha tatt Nahpui Quarter missionet. Koster 500g

Skrevet

9286921[/snapback]

9287095[/snapback]

I Factions kan du bytte i Senji's Corner, som du kommer til etter å ha tatt Nahpui Quarter missionet. Koster 500g

9287182[/snapback]

hmm ok. men vet du hva proffesion som Paragon kanskje passer til? Er paragon en warrior bare med healing spells eller tar jeg feil?

Skrevet

Nja, en Paragon er en ranged dps, med mye armor og noe healing etc. En helt grei klasse, men sliter litt med at den er en hybrid, altså at den ikke egentlig er best i noe. Det den kan gjøre av healing og den slags blir mer som backup og support stort sett.

Skrevet
Nja, en Paragon er en ranged dps, med mye armor og noe healing etc. En helt grei klasse, men sliter litt med at den er en hybrid, altså at den ikke egentlig er best i noe. Det den kan gjøre av healing og den slags blir mer som backup og support stort sett.

9287331[/snapback]

Så paragon vil altså passe til monk? eller?

Skrevet

Paragon som andre prof til en Monk derimot vil ikke gi de helt store resultatene.

9287610[/snapback]

Objection! Paragon har mange fine skills som passer til en monk.

Skrevet

Tror jeg kan telle på en hånd alle de Mo/P jeg har sett.

Men for all del, hvis folk vil eksperimentere med builds (noe jeg absolutt er positiv til) så go ahead...

Skrevet
Hadde en gang en Assassin/Ranger men den sugde balle kjøpte Night fall idag og lagde en Ranger har ikke valgt sekundær klasse hva passer egentlig til Ranger??

9286972[/snapback]

Assassin/Ranger denger allt i PvE, boot critical skillen og "sharpen daggers"(elns) og sett igang med barrage, hærer faller for dine føtter. Mot bossmonsters er det bare å bruke de vandlig +x dmg skillsa til rangeren(mana er ikke noe problem pga criticals)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...