Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Da begynner skolen imorgen :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Tja, det er jo litt gøy å se venner og bekjente som man ikke har mye kontakt med utenfor skolen. I tillegg er jeg lei av ferie. Ja, jeg vet det høres sykt ut.

Lenke til kommentar
begynner mandag... faen som jeg gleder meg til ny skole+klasse :)

9291178[/snapback]

 

 

Hvorfor gleder dere dere til å begynne? Bare et slit! Er så deilig med ferie... Men heldigvis kommer det en neste år også! :love:

9291249[/snapback]

Førsteåret for han(og meg) serr :p

 

Gleder meg, ja :wee:

Lenke til kommentar
Tja, det er jo litt gøy å se venner og bekjente som man ikke har mye kontakt med utenfor skolen. I tillegg er jeg lei av ferie. Ja, jeg vet det høres sykt ut.

9291275[/snapback]

 

Det der sier du ikke om en måned :tease:

9291291[/snapback]

 

Gleder meg alltid til første skoledag, fordi vi ikke gjør noe første skoledag. Andre skoledag er et helvette, det samme gjelder resten av året. Heldigvis er det et år til jeg skal på skolen, takk og lov for heimevernet (fri til januar, 6 mnder i heimevernet).

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg skal tilbake til "skolebenken" etter syv års fravær kommende Tirsdag.. Tror du jeg er dritnervøs, eller?  :ohmy:

 

edit: antall år var feil :)

9291243[/snapback]

 

vgs? begynner selv vgs på nytt etter 2 års fravær (allmenn) :s er 20 år yey....

9293860[/snapback]

 

Jeg begynner på voksenopplæring siden en 24-åring på vgs ville vært litt scary :p Det er nesten samme greia da.. Jeg skal studere 4 fag i år, resten av de nødvendige fagene tar jeg til neste år (Nødvendige fag betyr de fagene jeg må ha for å få studiekompetanse) .

Lykke til med studiene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...