Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Da begynner skolen imorgen :)


Anbefalte innlegg

Gleder meg :D Har allerede flyttet og bor i kjelleren til farmor og farfar. Kjelleren er nesten som et hus for meg selv! Eget kjøkken, bad, stue, soverom o.s.v... I tillegg får jeg stipend, og forhåpentligvis bortebuerstipend. Ikke nok med det, jeg bor gratis, med frivillig gratis mat :cool:

 

Skal begynne på Medier og Kommunikasjon forresten, 1. klasse :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usj, heldige dere er. Dumme meg bestemte seg for å ta noen fag som privatist det året her istedenfor skole. Er 22, så hadde egentlig ikke planer om å ta VGS igjen, men fant ut at allmenn hadde vært ganske så greit.. Men men, søker meg inn til neste år. Har uansett bare brukt 2 av mine muligheter, og så tatt fri fram til nå, så får søke til våren. :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også til å starte på ny skole. Jeg skal gå Studiespesialisering med Spansk som fremmedspråk. Jeg har litt nerver til den nye klassen osv.

 

Jeg kjenner samme følelsen år etter år. Jeg er "dritt" lei skolen i Mai/Juni, men når August kommer så savner jeg skolen og klassekamerater. (Miljøet?)

 

Når det kommer til nye bøker. Hvor mye koster det ca. for de bøkene jeg trenger?

Da tenker jeg på nye, så har jeg et utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg, egentlig.

Kan ha noe med at jeg til slutt kom inn på den linja jeg ville, selvom det så veldig mørkt ut.

 

2. året og greier, blir koselig å møte igjen alle folka jeg ikke har sett i ferien ol. Også er jeg litt spent på klassene, håper på noen nerdeklasser, ettersom det tross alt er realfag.

Lenke til kommentar
Du blir nok å havne i en klasse med 70% gutter, alle de er bilnerder, og alle guttene kjenner hverandre(bråkete og WUHU stilling 24/7). Jentene er blonde, sjenerte og hater alt med data. Der har du faktisk den klassen jeg hadde :p

Så skal ikke jeg gå mekanisk/elektro- linja heller da :wee:

Hørtes ut som en veldig flott klasse btw.

Lenke til kommentar

Var nok allmenn klassen min, en flott gjeng :) Jeg var heldigvis en av de 70% som kjente hverandre, siden vi hadde spilt CS og WoW sammen før vi møttes, og det er ganske enkelt å bli venner med noen som har samme interesser. Jentene ble jeg kjent med først av på sisteåret når jeg var russ, ble gode venner, men så ble året slutt :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...