Gå til innhold

Nye låter kommet i dag til Guitar Hero II


Fiesto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
My Chemical Romance Pack kommet til Guitar Hero II. Koster 500 poeng.. 3 låter. "Teenagers", "Famous Last Words" og "This is How I Disappear"

9278561[/snapback]

Woo! Dette skal lastes ned. Digger det at MCR faktisk er med i spillet med egne låter, og ikke sånn som GH2- bandet har spilt inn. Så disse er gull verdt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ja, og nå er det bare å krysse fingrene for at det kommer band som det er verdt å høre på ;)

Bryr meg ikke stort om disse ekstrapakkene til GH2, egentlig - synes de koster mer enn de smaker, og sparer heller pengene til Rock Band kommer.

Lenke til kommentar
Ja, og nå er det bare å krysse fingrene for at det kommer band som det er verdt å høre på ;)

Bryr meg ikke stort om disse ekstrapakkene til GH2, egentlig - synes de koster mer enn de smaker, og sparer heller pengene til Rock Band kommer.

9278604[/snapback]

Kjenner det kiler nede i magen bare jeg hører det ordet bli nevnt; Rockband.

Tror det kommer til å ta helt av, men det må jo koste ganske mye. Men betaler glatt opp mot 1500-2000,- for å ha det utrolig gøy med venner i lang, lang tid framover.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Ja, og nå er det bare å krysse fingrene for at det kommer band som det er verdt å høre på ;)
Agreed, MCR-pakken hoppes glatt over fra denne kanten.

 

Med fare for å dra det hele enda litt mer off-topic, så ser Rock Band glimrende ut. Kjekt at Guitar Hero-gitarer er kompatible, da GH fort kan bli litt utfaset når dette spillet er på plass.

Endret av Adrianinh0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...