Gå til innhold

Fordeler på lavt level med TBC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en mage til å sette opp en portal slik at jeg fikk satt HS i Shatt-city. Derfra er det gratis portal til if, sw og darna. I tillegg er det masse trainers osv der, altså for skill over 300.

Skrevet
Jeg fikk en mage til å sette opp en portal slik at jeg fikk satt HS i Shatt-city. Derfra er det gratis portal til if, sw og darna. I tillegg er det masse trainers osv der, altså for skill over 300.

9275721[/snapback]

Oversett til norsk da, eller engelsk.

Kommer neppe til å komme over 300 skill level på en stund, hehe :)

Skrevet
Har du noen merkbare fordeler med TBC på lavt level? Annet en ny rase selvfølgelig.

9275706[/snapback]

Ikke noe andre fordeler desverre , skulle ønske Blizz hadde tatt en gjeng med folk og laget nytt mid lvl innhold. Er ganskje kjedelig å lvl opp 3 chars til 70 med de samme quester ( selv om det er nye quester på de nye start stedene )

TBC har ingen innvirkning på det vanlige innholdet i WoW , det er først når du går igjennom portalen du vil få nytt innhold.

Skrevet

Det finnes ingenting av nye items, quester eller noe? Du har jo socketed items. Men det får man kanskje bare ved høy level? Eventuelt bare i Outland?

Man kan ikke kjøpe ting på AH som man ikke finner i den orginale WoW verdenen?

Skrevet

da prøver jeg på nytt, det er gratis portaler til de store byene fra hoved byen i Outland, som heter shatteratcity(eller hvordan det skrives). Om du setter heartstone(hjertestein :p) her kommer du deg enkelt og billigere rundt.

Skrevet
da prøver jeg på nytt, det er gratis portaler til de store byene fra hoved byen i Outland, som heter shatteratcity(eller hvordan det skrives). Om du setter heartstone(hjertestein :p) her kommer du deg enkelt og billigere rundt.

9275742[/snapback]

Det var litt mer forståelig. Selv om for min del er det mer praktisk å kunne komme meg kjappest mulig tilbake til Crossroads.

Så det ser ut som jeg ikke har noe å tjene på expansion pakken enda.

Skrevet

Jeg skylder skrivemåten på at jeg akkurat kom på jobb, og skulle vært her kl 8. Som alliance har jeg siden lvl 30 benyttet meg av denne måten, og det har hjulpet meg mye med levling. Trening av Enchanting og Tailoring, fra 300 og oppover tok det litt lenger tid før jeg hadde bruk for.

Skrevet

Vel om du har lyst til å spille Blood elf eller draenei så må du jo ha BC; og om du vil ha Jewel crafting som proffesion. men utenom det så er det ikke et must.

Men koster jo ikke noe extra å ha det så om du har tenkt til å kjøpe den senere er det jo bare å slenge seg på

Skrevet (endret)

Jeg fikk tak i en boe lvl 19? skulder item la den i postkassen "da er den fortsatt i baggen" så enchantet jeg exalted ap ench på den og trykket send .

Må times men det gikk, fikk en enchanted BOP item i posten.

Det var ca 3 mnd siden vet ikke om det går nå.

Endret av War
Skrevet
Jeg fikk tak i en boe lvl 19? skulder item la den i postkassen "da er den fortsatt i baggen" så enchantet jeg exalted ap ench på den og trykket send .

Må times men det gikk, fikk en enchanted BOP item i posten.

Det var ca 3 mnd siden vet ikke om det gåt nå.

9278897[/snapback]

sorry men det der var uforståelig :p

exalted ap enchant?

Skrevet

Du må jo fortsatt være level 70 for å få den enchanten på shoulders..

Og jeg tror, jeg bare tror, at når du bruker enchanten så blir itemen soulbound.

Dvs. at den er samme som ring enchanten med +spell damage, eller +weapon damage osv, og at du ikke kan "gi" shouldersa til low level folk, for ellers hadde det vært MASSE twinks med den enchanten, og det er det ikke.

Skrevet

Var en bug som gjore at du kunne få den på din feks lvl 19 twink. Men veit ikke hvordan eller om det er fiksa. Har lest om det på forskjellige forum.

Skrevet (endret)

Den kom i posten som bop , pga når jeg enchantet var den min i min bag men sendte den akkuratt da den var ferdig.

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...