BudweiserMan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Hvis det noen der som intressert i å bli med å spille BattleBall. Dette kan tenkes som etslags ping-pong spill...?. Stikk inn på siden så skjønner dere hva jeg mener. Ganske artig synes jeg Man kan bli med i turnering og vinne premier helt gratis, dette blir sendt med post. Bli med da vel! Heter BudderN i spillet. Endret 15. august 2007 av BudweiserMan
Selvin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg tester nå! Kom an BudweiserMan! Jeg utfordrer deg til kamp! Endret 13. august 2007 av Selvin
Piratpjokken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) dette kan sikkert være morsomt! Totalt meningsløst, og aggresjonsfyllt! Jeg elsker den type spill.. edit: Jeg ser du har spillt noen kamper budderN (sjekk battleball sida) Endret 14. august 2007 av Petersk91
Xolan Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Spilt noen kampen? Han vant første turneringa! =)
Piratpjokken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Heter Pesko på spillet. Det er bare 3 "servere" der, bli med da.. ses i chatten
hr_krabbe Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 får bare "connection failed" når jeg skal spille mot noen er det noen porter jeg må åpne?
Whalecore Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har ikke testa spillet enda, får sjekke senere. Syke mann: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor RECENT WINNERS:BudderN BudderN BudderN BudderN BudderN BudderN BudderN BudderN
Skulebollen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 hadde vert mykje kjekkare om de kun va dinna firkanten en skyte med som bevegde seg, å ikkje heile driten
SideburnsKongen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Var tøft spill.. Nettet dro istad foresten dem som var med å spilte når jeg var der.. Går under nicket Berg foresten.. Sitter med kulemus nå, men i morra eller overimorra når den nye musa mi kommer, da får vi satse på at det blir bedre.. ^^
Wiciwato Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 hadde vert mykje kjekkare om de kun va dinna firkanten en skyte med som bevegde seg, å ikkje heile driten 9277561[/snapback] Gå inn på options og still på camera funksjonen eller den tingen! Da kan hele greia stå stille og firkanten flytte seg Og forresten, spillet var k-j-e-d-e-l-i-g..ZZzzzzzz
Lakrits Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) Ble grust av "Galskapen". Heter EvilLeader in-game ! Og av Crazy_Man. Blir knust . Endret 14. august 2007 av Lakrits
Lakrits Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ser ut til at lykken begynner å snu. Har nettopp tatt 4 på rad, kommet på en veldig god taktikk!
galskapen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Herlig spill ^^ Navnet mitt online er.... galskapen
.tomf Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ganske kult ja. Men ekkelt å treffe synes jeg. Navnet ingame er Tomphuk.
Zeph Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå