Gå til innhold

Gratulerer med gullet, Brann!


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med LSK, Stabæk og Viking? De vil ligge henholdsvis 3, 3 og 5 poeng bak dersom de vinner i morgen. Langt ifra avgjort, og Brann har jo en tendens til å skuffe utover i sesongen når de har sjangs til å vinne. Fortsetter de å spille som i dag, så vinner de selvsagt, men det er langt ifra sikkert.

Lenke til kommentar
Hva med LSK, Stabæk og Viking? De vil ligge henholdsvis 3, 3 og 5 poeng bak dersom de vinner i morgen. Langt ifra avgjort, og Brann har jo en tendens til å skuffe utover i sesongen når de har sjangs til å vinne. Fortsetter de å spille som i dag, så vinner de selvsagt, men det er langt ifra sikkert.

9260264[/snapback]

 

LSK er bønder uten tilskuere på kampene og uten fantasi i angrepet. Stabæk er for tynt rustet bak førsteelleveren, og har allerede begynt å gi fra seg poeng. Viking er hovedutfordreren, men langt fra like sterke som Brann. De trenger en sesong til.

Lenke til kommentar

Selv som hardbarket Brann-fan er det ikke tvil om at det ikke er i nærheten av avgjort enda. 27 poeng igjen å spille for, 30 for noen. Kan aldri avskrive RBK, men det er flere utfordrere til gullet. Lillestrøm, Stabæk, og kanskje aller mest Viking er gode lag, og like i helene på oss.

 

Dette blir en utrolig spennende høstsesong!

Lenke til kommentar

Enig i alle ting du sier der (selv om jeg ikke ser hvordan bønder og lite tilskuere har noe med gullkampen å gjøre), men alle tre er likevel per dags dato store utfordrere (så fremt de vinner i morgen og kommer opp i ryggen på Brann), og Brann har tross alt ikke noen tradisjon for å være gode når de skal avgjøre ligaen. Håper det blir jevnt, og håper selvsagt personlig på Viking, men jeg tror ikke de er sterke nok allerede i år. Spennende blir det uansett!

Lenke til kommentar

Forrige runde tapte Brann og RBK vant. Denne runden gikk det motsatt, men det vil si at avstanden mellom Brann og Rosenborg er den samme som den var for to serierunder siden - da var Rosenborg fortsatt en gullkandidat. Selv om det er færre runder igjen nå, tror jeg ingen skal avskrive RBK enda. I denne bingoligaen slår jo alle hverandre, og når det går mot kaldere høst er sannsynligvis RBK det mest stabile laget av alle...

 

Håper dog jeg tar feil...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
LSK ligger 3 poeng bak og Brann skal møte LSK på Åråsen. Vinner LSK er de A poeng, så å si at Brann har vunnet er latterlig.

9260579[/snapback]

 

LSK ligger 6 poeng bak Brann, vinner de i dag er de 3 poeng bak. Men helt enig, Brann har på langt nær vunnet noe enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...