Gå til innhold

Kjøpe ny mp3- spiller.


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har da tenkt å kjøpe en noe rimelig mp-3 -spiller som er i en prisklasse fra 1000 til 1500 kr. Har egentlig ikke store kriteriene, helst at den har mye plass, godt over 2 gb, fargeskjerm, eller en god skjerm. Trenger bare å spille av de vanlige lyd/musikk- filene, også er jeg åpen for hvilket som helst merke, utenom Appel, iPod..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke video, samma om det er radio, beste lydkvaliteten man kan få for den prisen, bruker noe ala disse hodetelefonene. Samme greia, nesten. Jej.

 

Men som sagt, så bryr jeg meg ikke særlig mye, så lenge det er godt med plass og mp-3 -spilleren ikke er helt skrap. Det er viktigst, kjøpte en nylig som viste seg å være veeldig dårlig.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

med slike hodetelefoner hodler det med bunnsiktet lydmessig.. eller iallefall ikke nødvendig å fokusere på det. best å få mest plass for prisen da... kanskje creative zen v (plus)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

hehe fancy.... du har jo meizu sine spillere da, m3 og m6. m3 er uten video så kanskje det beste valget. 1590 kr for m3 på 8GB på vostok.no, 4GB koster 1190. både billig og veldig bra valg.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hehe fancy.... du har jo meizu sine spillere da, m3 og m6. m3 er uten video så kanskje det beste valget. 1590 kr for m3 på 8GB på vostok.no, 4GB koster 1190. både billig og veldig bra valg.

9258550[/snapback]

 

Meizu M3 har også video, og faktisk bedre framerate enn Meizu M6. Men det er mindre oppløsning og skjerm på M3, så video er totalt sett best på Meizu M6.

Lenke til kommentar
har samsung u3 sjæl, er en fin spiller, 4gb for litt under 1100

9366203[/snapback]

Den virka ikke ille egentlig, men hvor på nett er det man kan få tak i den?

 

Vil andbelfale deg creatic zen v 4gb.

Meget godt lyd, koser 999@spaceworld, og elkjøp etter hva jeg vet.  Masse for pengene vil jeg våge og påstå

9410461[/snapback]

Jeg synes ikke den ser noe særlig "fin" ut :wee:

 

Venninne foreslo:

denne

Virka ikke ille den heller ^^

Lenke til kommentar
har samsung u3 sjæl, er en fin spiller, 4gb for litt under 1100

9366203[/snapback]

Den virka ikke ille egentlig, men hvor på nett er det man kan få tak i den?

 

 

Kjøpte den på pixmania.com. Basert i Paris, men alt står på norsk, og toll & moms er med i prisen. Pakka på døra i løpet av en uke maks.

 

http://www.pixmania.com/no/no/571767/art/s...yp-u3jab-4.html

 

Enda billigere nå ser det ut som

Endret av cdguru
Lenke til kommentar
Kjøpte den på pixmania.com. Basert i Paris, men alt står på norsk, og toll & moms er med i prisen. Pakka på døra i løpet av en uke maks.

 

http://www.pixmania.com/no/no/571767/art/s...yp-u3jab-4.html

 

Enda billigere nå ser det ut som

9435573[/snapback]

Skjer med garanti og sånt da? Siden den da ikke er i Norge.

9439756[/snapback]

 

Funker som vanlig. 14 dagers full returrett, et år med produsentens (Samsung i Norge) garanti og så et år til på pixmanias regning. Jeg kjøpte en såkalt "Stressfritt kjøp" avtale til 75,- som inkluderte litt utvida garantier (sikkert ikke bruk for den hehe). De har norskt telefonnummer også.

 

Sjekk http://www.pixmania.com/no/no/s_action/faq...html?itag=12371 hvis du lurer på no

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest på forumet og i webshopguiden, er Pixmania fine om du tåler å vente en stund på varen, at butikken er i Frankrike, og at du ikke burde stole på at ting går som det skal om varen går i stykker.

 

Billig er det, men med mindre du har tilgang til produsentens servicesenter i nærheten, er det neppe noe å ta sjansen på, du vil helst unngå å sitte med en ødelagt MP3-spiller og en butikk uten hjelp, selv om den var aldri så billig i forhold til andre. Kan fort bli en dyr opplevelse i etterhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...