Gå til innhold

Speidere i Norge; Del opplevelser og tips!


Anbefalte innlegg

Har gjort noen søk nå, og har ikke funnet noen tråd om speiding. Jeg har på en eller annen måte fått det for meg at det faktisk er en del speidere her inne. Av erfaring vet jeg at de som holder seg i organisasjonen opp gjennom årene trives veldig.

 

For øyeblikket har jeg nettopp kommet hjem fra hundreårsfeiringen i England: 21st World Scout Jamboree (Hylands Park, Chelmsford, Essex). Jeg hadde aldri trodd det skulle være så stort, og så trist å dra igjen. Nå har jeg masse bekjente over hele verden, og steder å bo om jeg har lyst til å dra til diverse land.

 

Jeg håper denne tråden kan bli et sted der folk kan dele erfaringer med bilder og tekst fra konkurranser, turer, leirer osv.

 

Etter hvert som jeg får summet meg etter nesten tre uker i England kommer jeg nok med mer stoff fra min nyeste, utrolige hendelse. I mellomtiden: Kom med stoff som dere andre speidere har! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var også på jamboreen.. hvilken tropp var du i?

 

Ikke flaut å innrømme at dere er speidere her!  :p

9262684[/snapback]

Var ikke i tropp, jeg var subcamp IST på Canyon, så ikke nordmenn annet enn når jeg kom og når jeg dro, og et par stykker som kom på besøk innimellom :D

 

Og nå vil jeg bare tilbake igjen... :(

Lenke til kommentar

Jeg er iallfall fra NSF, men World Scout Jamboree er for ALLE speidere i hele verden.

 

Kan ikke si at det var mye info innad i troppen min heller, men det var flere fra KFUM/KFUK som var med på Jamboreen.

 

Utrolig trist at du ikke hadde hørt om det. Ta deg heller god tid og finn ut så mye som mulig om 22nd WSJ i Sverige :) Den er i 2011.

Lenke til kommentar

Kan jo høre med gruppa. Men slik det er nå, er vi en passelig liten gjeng på min alder i et eget Rover-lag, så vi, i allefall jeg, hører ikke så mye med resten av troppen om hva som skjer rundt om. Nå er jeg riktig nok nesten ikke aktiv lengre, annet enn turer i ny og ne.

Vi har en tur neste helg, men det er grensetur til Sverige, haha :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...