Gå til innhold

GTA IV dårligere på xbox360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer samtidig til begge konsoller (det er i hvertfall aldri annonsert noe annet. Trolig har de kontrakter på det).. men ps3 versjonen har jo fortsatt ikke noe annonsert downloadable content.

Det er ikke satt noen dato ennå annet et kvartal 2 2008, men mange spekulerer på om de ikke sannsynligvis vil utsette det til høsten 2008 når de først er i gang.

Endret av tidus2k4
Skrevet

GTA 4 er utsatt til neste år, tror det var nærmere bestemt Februar neste år, men er ikke sikker.

Hvilken konsoll GTA 4 ser best ut på, er en smakssak. Du vil alltid ha en horde X360boys som sier den ser best ut på deres enhet og en horde PS3fanboys som sier den ser best ut på PS3. Det kommer og en drøss av sammenligninger, slik at fanboys med mindreverdighets komplekser kan få flekse den lille muskelen de har i brøstet og banke seg der mens de roper "min ser best ut ædabæda". Egentlig en helt latterlig oppførsel, men men.

Om det derimot er snakk om hvilken konsoll som får mest, er det vel X360 som får episodebasert innhold over tid, hvor PS3 dessverre ikke får noe. Innholdsmessig er de 2 spillene identiske på begge konsoller, men det kan se ut som X360 drar det lengste strådet i denne omgangen. Spillet er dog ikke ute, og alt kan skje.

Skrevet
men det kan se ut som X360 drar det lengste strådet i denne omgangen. Spillet er dog ikke ute, og alt kan skje.

9248816[/snapback]

Hva gjør at du trur dette? Fordi PS3 versjonen ligger 2 uker etter? Elr fordi X360 har bedre HW? Elr er det noe annet du tenker på :hmm:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet
men det kan se ut som X360 drar det lengste strådet i denne omgangen. Spillet er dog ikke ute, og alt kan skje.

9248816[/snapback]

Hva gjør at du trur dette? Fordi PS3 versjonen ligger 2 uker etter? Elr fordi X360 har bedre HW? Elr er det noe annet du tenker på :hmm:

9248900[/snapback]

Noen sa dette til meg i går, nå sier jeg det også: Er du hårsår? Han nenvte jo rett over det du siterete de to eksklusive ekstra-pakkene på X360.

Vil man ha den lengste GTA IV-opplevesen får man det på X360 med de to ekstrapakkene.

Skrevet

9248816[/snapback]

9248900[/snapback]

Hva gjør at du ikke leser hele innlegget mitt?

Skrevet

Hvorfor skulle ikke GTA IV bli en anelse bedre på PS3? :hmm:

Jeg begynner ikke med det PS vs. Xbox tullet, men hvis man ser på historien til GTA? Spillet har jo tross alt vært en del av Playstation siden tidenes morgen! Jeg finner det litt rart at Rockstar slenger på ekstra storycontents til Xbox sånn uten videre?! Ps3 har større plass pga Blu-ray og frem til nå ser det ut som at de har puttet litt mer data inn i spillet siden sist "GTA"-SA, (En fullstappet DVD?)

Tror faktisk at det er noe med det.. Hva tror dere? :)

Nå er jo lanseringsdatoen utsatt til Q1 2008 eller no, de driver vel lengere med PS3 verson, som de gjør men alle spill som er felles for konsollene, (CM Dirt, GRAW2)

Skrevet

PS3-versjonen blir dårligere enn 360-versjonen. Ikke grafikkmessig eller gameplaymessig eller noe sånt, men fordi microsoft spyttet ut mer penger enn du noengang vil se til rockstar for at de skulle få de to episodene eksklusivt. PS3 får intet (med mindre sony åpner pengekassa ;))

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)
Hvorfor skulle ikke GTA IV bli en anelse bedre på PS3? :hmm:

Jeg begynner ikke med det PS vs. Xbox tullet, men hvis man ser på historien til GTA? Spillet har jo tross alt vært en del av Playstation siden tidenes morgen! Jeg finner det litt rart at Rockstar slenger på ekstra storycontents til Xbox sånn uten videre?! Ps3 har større plass pga Blu-ray og frem til nå ser det ut som at de har puttet litt mer data inn i spillet siden sist "GTA"-SA, (En fullstappet DVD?)

Tror faktisk at det er noe med det.. Hva tror dere? :)

Nå er jo lanseringsdatoen utsatt til Q1 2008 eller no, de driver vel lengere med PS3 verson, som de gjør men alle spill som er felles for konsollene, (CM Dirt, GRAW2)

9249273[/snapback]

Ingen her sier at GTA IV blir en anelse bedre på X360, ifølge Rockstar selv kommer spillet være så og si identiske, eneste forskjell er at X360 vil få to eksklusive utvidelser, noe som gir spillet lengre levetid på X360, om du vel og merke kjøper utvidelsene. Grunnen til at disse er eksklusive er fordi microsoft betaler.

GTA: SA var for øvrig kun på en single-layer DVD, altså bare havlparten av en hel DVD.

ELITE er for øvrig ikke noe bedre ytelsemessig enn Premium og Core, beanfan...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Er det ikke sånn at GTA IV ble utsatt fordi utviklerne hadde problemer med PS3-vserjonen? Da er det vel logisk at det kommer til 360 først..

Hvis jeg tar feil nå så lurer jeg på hva grunnen egentlig var.

Skrevet
Hva gjør at du ikke leser hele innlegget mitt?

9249270[/snapback]

Var ikke det jeg tenkte på, var egentlig grafisk sett jeg tenkte på, viss du mener den drar det lengste strået pågrunn av Episodene så skjønner jeg ;)

Camrot : Hva babler du om hårsår? jeg spurte om noe? Dessuten kom ikke jeg med Hårsår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...