Gå til innhold

Nok futt i denne PSUen?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på om PSUen i In-Win kabinettet er sterk nok til å dra følgende oppsett:

 

Q6600 (Litt overklokket)

Ge Force GTS 640mb

400GB SATA disk

 

Grunnen til at jeg lurer er at det er veldig mye penger å spare på å kjøpe dette kabinettet med PSU fremfor å kjøpe de to komponentene separat.

 

Hvis denne PSUen er for svak, hvilken PSU vil dere anbefale (må kjøpe på komplett)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSU som følger med kabinetter er som regel dårlige greier.

Unntaket er vel Antec.

 

Quadcore og 8800gts vil jo kreve sitt av PSU.

Om in-win PSUen er bra nok er ikke lett å si da det ikke fins noe tekniske data på den hvor mye +12v ampere den har.

http://www.in-win.com.tw/products_case_ser...d=5&model_id=55

 

Corsair VX450W , eller enda bedre HX520 er PSUer jeg kan anbefale .

Lenke til kommentar

Hadde en mistanke om at medfølgende PSUer er litt dårligere enn de som kjøpes komponentvis. Har likevel litt tro på In-Win PSU, en bekjent av meg bruker en slik til følgende oppsett: E6600, 8800GTS 640mb. Det er nettopp dette kabinettet Datakjeden inkluderer i sine gamer pcer. Noe jeg synes er litt betenkelig siden den kun er på 460W.

 

Hva ville du valgt av NorthQ 500W og Hiper 580W? Evnt. andre PSUer på Denne siden

Lenke til kommentar

Jeg fant den in-win PSUen på sidene deres , og den er ikke mye å skryte av for å si det slik.

Det dårlige er 2 railer hvorav +12v1 16A peak og +12v2 16A/19A peak.

( http://www.in-win.com.tw/products_power_se...ries_id=15#here )

 

Jeg står ved tidligere anbefaling av Corsair PSU , ville hverken hatt Hiper 580 eller NorthQ 500 i et slikt system -Corsairs PSUer er overlegne disse to.

VX450 modellen har EN +12v rail med sustained 33A .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se skal den PSUen ha 2x20A på 12V railsene noe som skal være tilstrekkelig. Oppsettet ditt kommer nok til å trekke omtrentlig det samme som meg tenker jeg.

 

Kjører selv mitt oppsett i signaturen på en gammel Tagan 480W med én 12V rail på 28A ;)

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...