Gå til innhold

Åpne porter på Zyxel 660 HWT (Løst)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min :(

og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter :( alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork

Endret av mc_a_person
Lenke til kommentar
Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min :( 

og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter :(  alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork

9253071[/snapback]

 

På min 660HWT må jeg bruke telnetinterfacet for at portforwarding skal fungere. Ellers sliter jeg veldig med at routeren er alt for svak. CPU-load spretter i taket om man starter en torrent og nettet er ellers svært ustabilt. Kjørte den en stud i bridge-mode og med en m0n0wall router og da fungerte alt fint. Med NAT i zyxel'n er alt elendighet.

 

Simen Farstad

Lenke til kommentar
Ja ok har lagt inn alle kodene for bf2 men fortsatt får jeg ikke motta accounten min :( 

og når jeg prøver å downloade får jeg sykt lave hastigheter :(  alle portene er dobbeltsjekket og enda et minus er at jeg bare kan legge inn 12porter så hvist jeg skal spille noe annet en bf2 så må jeg skifte instillingene til det som er et ork

9253071[/snapback]

 

Sjekket at brannmuren ikke blokkerer ?

 

-Joachim

Lenke til kommentar

NEI! nå gir jeg opp det er umulig å få til noe med det modemet jeg har går ikke ann å åpne porter på det får ikke spilt eller noe på nett så må nok kjøpe et nytt modem som er dedikert til spilling :( koster nok masse penger :( MEN jeg kan jo ikke leve med NO GAMING det er jo urealistisk :D hvist du har samme modem hjemme og får spillt online uten å måtte åpne porter så kontakt meg med PM Venligst!!! Er sinsykt lei av dette med at jeg ikke får gjort noe av det jeg vill på nett :thumbdown:

DETTE SUGER :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg får spillt online med det uten å åpne porter, men må refreshe mye og trykke join ett par ganger før man kommer inn. ihvertfall hos meg gjennom steam. Men jeg har kjøpt meg ny modem/router som er på vei i posten. som jeg ikke har funnet noe lignende problemer med på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...