Gå til innhold

Tastatur SprAk i windows

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en 100% engelsk versjon av windows IKKE mulighet i [ velge norsk tastatur oppsett, sA hvor eller hvordan kan jeg skaffe det pA nette ? :cry::(:ohmy:

HJELP >(

TAKKER TILA LL HJELP JEG KAN FA

Endret av kebaberdigg
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Skrevet (endret)

Har du prøvd å endre språk i språklinjen?

Endret av Slettet+142
Skrevet

Vel jeg har 100% US Windows versjon jeg og jeg har ingen problemer med å velge Norsk tastatur. Står no iallefall at jeg har US versjon.

Bare å velge Norsk tastatur tenker jeg så går det i orden. Kan lønne seg å restarte etter at du har gjort det.

Skrevet
Vel jeg har 100% US Windows versjon jeg og jeg har ingen problemer med å velge Norsk tastatur. Står no iallefall at jeg har US versjon.

Bare å velge Norsk tastatur tenker jeg så går det i orden. Kan lønne seg å restarte etter at du har gjort det.

9239238[/snapback]

Jeg vet, men denne versjonen av xp er ribba st;tte for norsk oppsett er fjerna :cry::cry:

Hva skal jeg gj;re :cry:

Skrevet

Fransk XP har ihvertfall ikke norsk tasturoppsett. Jeg fant heller aldri ut hvordan jeg fikk norsk.

Sa jeg begynte a bruke engelsk, og na bruker jeg bare engelsk. Iogmed at det er bedre egnet for programmerting.

Because I'm worth it

Skrevet
Fransk XP har ihvertfall ikke norsk tasturoppsett. Jeg fant heller aldri ut hvordan jeg fikk norsk.

Sa jeg begynte a bruke engelsk, og na bruker jeg bare engelsk. Iogmed at det er bedre egnet for programmerting.

Because I'm worth it

9261821[/snapback]

StAle er det murliog A skrive scandinaviske bokstaver p[ engelsk tastatur ?

Skrevet (endret)

nei

big edit; leste det som tastaturoppsett

syntes at det var litt rart, men har hort vaerre sa det glapp forbi idiotsikringen

Nytt svar: ja

Endret av Ståle
Skrevet

Ja, det er det.

Hva som fysisk står på tastene, spiller ingen rolle. Velger du norsk tastaturoppsett i Windows, får du norske tegn (men husk at en rekke tegn er plassert anderledes på et norsk tastatur).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...