kebaberdigg Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg har en 100% engelsk versjon av windows IKKE mulighet i [ velge norsk tastatur oppsett, sA hvor eller hvordan kan jeg skaffe det pA nette ? HJELP >( TAKKER TILA LL HJELP JEG KAN FA Endret 9. august 2007 av kebaberdigg
Gjest Slettet+142 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Har du prøvd å endre språk i språklinjen? Endret 9. august 2007 av Slettet+142
wil Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Vel jeg har 100% US Windows versjon jeg og jeg har ingen problemer med å velge Norsk tastatur. Står no iallefall at jeg har US versjon. Bare å velge Norsk tastatur tenker jeg så går det i orden. Kan lønne seg å restarte etter at du har gjort det.
kebaberdigg Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Vel jeg har 100% US Windows versjon jeg og jeg har ingen problemer med å velge Norsk tastatur. Står no iallefall at jeg har US versjon.Bare å velge Norsk tastatur tenker jeg så går det i orden. Kan lønne seg å restarte etter at du har gjort det. 9239238[/snapback] Jeg vet, men denne versjonen av xp er ribba st;tte for norsk oppsett er fjerna Hva skal jeg gj;re
CPkake Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Finnes det ingen oppdateringer, tillegsvare som har norskt? ei lita fil fra windows eller noe?
kloningen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Om det er windows vista ultimate, last ned norsk språkpakke....eller finn no på nettet
covah Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Merkelig versjon du har da? Har faktisk aldri hørt om US versjon av Windows uten støtte før norsk tastaturspråk.
Ondskapen Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Høres ut som noe han har fått fra en sjørøver...
kebaberdigg Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 Høres ut som noe han har fått fra en sjørøver... 9242702[/snapback] Sj;r;ver neeeeeida ikke i det heeeeeele tatt det er jo fyfy det. Noeb ?
Ståle Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Fransk XP har ihvertfall ikke norsk tasturoppsett. Jeg fant heller aldri ut hvordan jeg fikk norsk. Sa jeg begynte a bruke engelsk, og na bruker jeg bare engelsk. Iogmed at det er bedre egnet for programmerting. Because I'm worth it
kebaberdigg Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 Fransk XP har ihvertfall ikke norsk tasturoppsett. Jeg fant heller aldri ut hvordan jeg fikk norsk. Sa jeg begynte a bruke engelsk, og na bruker jeg bare engelsk. Iogmed at det er bedre egnet for programmerting. Because I'm worth it 9261821[/snapback] StAle er det murliog A skrive scandinaviske bokstaver p[ engelsk tastatur ?
Ståle Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 (endret) nei big edit; leste det som tastaturoppsett syntes at det var litt rart, men har hort vaerre sa det glapp forbi idiotsikringen Nytt svar: ja Endret 12. august 2007 av Ståle
covah Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Ja, det er det. Hva som fysisk står på tastene, spiller ingen rolle. Velger du norsk tastaturoppsett i Windows, får du norske tegn (men husk at en rekke tegn er plassert anderledes på et norsk tastatur).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå