Gå til innhold

Guild wars etter lvl 20?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm kult, takk for hjelpen men kan du si meg om d går ann å få tak i mange sjeldne ting? som for eksempel i wow(ja eg vett vi ikke må sammenligne spill med kverandre men gjør dfor d om:P). husker i wow at jeg kunne gå i en instance mange ganger bare for å prøve å få epic ting :dribble: . savner d i guild wars :(

her en dag i gw så fikk jeg tak i daggers så va green item, så trodde jeg at eg hadde ett drid bra våpen så nesten ingen andre hadde men så når eg kom i en gruppe på 8 stykk hadde faen 3 av dem di samme daggerene:P :cry:

Skrevet

Det finnes en del våpenskin som er langt mer vanskelig å få tak i enn andre ja. Tormented weapons fra Domain of Anguish i Nightfall, Zodiac fra elite missions i Factions for å nevne noen. Så har vi også Fissure of Woe og Underworld som er to kart/soner med unike drops (som f.eks Chaos Axe (http://gw.gamewikis.org/wiki/Chaos_Axe) som jeg er på jakt etter om dagen.)

Ellers er det enkelte sjeldne items å få tak på i PvP også, ting som dropper fra ei kiste i Hall of Heroes bl.a (som er siste brett i Heroes Ascent turneringen, og rimelig hardt å komme til med mindre man har ei god gruppe).

Nå er GW og Wow laget veldig forskjellig også. I Wow er det gulrot prinsippet, altså at man hele tida streber etter nye og bedre items. I GW er det bevisst satt en limit på ting, slik at alle lett skal kunne skaffe seg max lvl items/armor for så å kunne begynne med PvP. Det finnes jo likevel mange forskjellige skins, så det blir mer utseendet man går etter her.

Skrevet
her en dag i gw så fikk jeg tak i daggers så va green item, så trodde jeg at eg hadde ett drid bra våpen så nesten ingen andre hadde men så når eg kom i en gruppe på 8 stykk hadde faen 3 av dem di samme daggerene:P :cry:

En ting som kan vært kjekt å vite, grønne items har alltid max stats (dog finnes også low lvl greens, men drit i de akkurat nå), men utseende/skins er veldig ofte ikke unikt. Så hvis du vil skille deg litt ut så finn gold items i stedet, da de vil ha sjeldnere skin som regel.

Skrevet

En ting som kan vært kjekt å vite, grønne items har alltid max stats (dog finnes også low lvl greens, men drit i de akkurat nå), men utseende/skins er veldig ofte ikke unikt. Så hvis du vil skille deg litt ut så finn gold items i stedet, da de vil ha sjeldnere skin som regel.

9243416[/snapback]

hmmm takk:D tusen takk for hjelpen :thumbup:

håper d finnes mange forkjellige skins da:D

Skrevet

9243416[/snapback]

pluss at Grønne items alltid dropper fra samme monsteret hver gang, så det er enklere å skaffe seg et spesifikt grønt item en det er å skaffe seg enkelte golds (Eller er jeg helt på jordet? var aldri inne i farming)

Skrevet

9243416[/snapback]

pluss at Grønne items alltid dropper fra samme monsteret hver gang, så det er enklere å skaffe seg et spesifikt grønt item en det er å skaffe seg enkelte golds (Eller er jeg helt på jordet? var aldri inne i farming)

9243733[/snapback]

Nå er jeg i lvl 20 i guild wars å har spillet en god del å har funnet ut at d er mye å gjør så skal ikke klage på pve mer MEN holder ennå fast på at GW ikke er bra når d gjelder items og armor. alle har de samme tingå så du føler deg ikke serligt spessiel når du får tag i ett gold eller green items :cry:

Skrevet

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...