krillee Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Grand theft auto eier ræva til saints row, ikke at jeg tror saints row er en dårlig kopi, men gta er og vil alltid være kongen på haugen(.)
Lennartz Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Grand theft auto eier ræva til saints row, ikke at jeg tror saints row er en dårlig kopi, men gta er og vil alltid være kongen på haugen(.) 9310247[/snapback] Så du har altså ikke spilt SR men du vet at GTA er bedre ?
krillee Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Grand theft auto eier ræva til saints row, ikke at jeg tror saints row er en dårlig kopi, men gta er og vil alltid være kongen på haugen(.) 9310247[/snapback] Så du har altså ikke spilt SR men du vet at GTA er bedre ? 9310410[/snapback] har sett en del filmer av det og sånn... alle kopier av gta kommer aldri til å bli like god som klassikeren selv, selv om noen av kopiene kan ha fler features så oppnår de aldri stemningen eller atmosfæren som i gta spillene * gta*
DP Rusher Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 har sett en del filmer av det og sånn... alle kopier av gta kommer aldri til å bli like god som klassikeren selv, selv om noen av kopiene kan ha fler features så oppnår de aldri stemningen eller atmosfæren som i gta spillene * gta* 9322255[/snapback] Du oppnår heller aldri samme stemningen eller atmosfæren i et spill ved å bare se filmer av det og sånn heller...
Hansiii Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Begge er gode spill, men GTA er en legendarisk spillserier med flere av mine favorittspill så jeg synes helt klart GTA er best
VegardSK Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Begge er selvfølgelig bra, men synes saints row er best
_KroSjefen_ Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 teknisk sett så kan vel ikkje desse to spilla settes opp mot kvarandre..enda her snakka me alså GTA, gta 3, vice city eller san andreas på ps2 mot saints row som kjører på en x360, seff velger ein saints row fremfor gta siden det ser penere ut og alt det der..eller EG hadde valgt gta på ps2 framfor saints row men det er av min oppfatning att man velger originalen framfor kopien når dei er like dyre.. vent til GTA IV kjem, så kan me samanligne.. da trur eg ikkje saints row kjem så bra ut..
Stangern Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 teknisk sett så kan vel ikkje desse to spilla settes opp mot kvarandre..enda her snakka me alså GTA, gta 3, vice city eller san andreas på ps2 mot saints row som kjører på en x360, seff velger ein saints row fremfor gta siden det ser penere ut og alt det der..eller EG hadde valgt gta på ps2 framfor saints row men det er av min oppfatning att man velger originalen framfor kopien når dei er like dyre.. vent til GTA IV kjem, så kan me samanligne.. da trur eg ikkje saints row kjem så bra ut.. 9367365[/snapback] Da kommer jo saints row 2 også da, etter hva jeg har hørt. Hvem som blir best, er vel kanskje litt tidlig å snakke om. Kanskje GTA IV blir en skuffelse. Hvem vet? Og da kan det hende at fler og fler går for saints row. Men som sakt, det er litt vel tidlig å snakke om...
EvenEleven Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Litt OT men kommer det noen flere true crime spill:P jeg likte det godt da det kom:P
JulianR Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Litt OT men kommer det noen flere true crime spill:P jeg likte det godt da det kom:P 9372802[/snapback] Tror ikke de har annonsert et nytt "True Crime"-spill.
vikingkylling Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg elsket GTA3 helt til det første båtoppdraget da fysikkmotoren begynte å ødelegge alt. Skulle kjøre som en villmann og plukke opp pakker før politiet fikk tak i dem, men fysikken gjorde at jeg hadde null kontroll på båten og gav opp til slutt. Vice City? 80-tallet. Jeg overlevde det i det virkelige liv og har ikke tenkt å gå tilbake dit. En gang er ille nok. San Andreas? Nå begynner det å ligne noe. Dessverre har det jo fint lite med GTA å gjøre da det stort sett kun er nye folk, og på toppen av det hele er man "gængsta in da hood" i stedet for medlem i mafiaen. Det ble altfor forskjellig fra de tidligere GTA'ene for min del, men det er et meget bra spill i seg selv. Fysikken ødela nesten noen oppdrag da man må råkjøre på en dårlig grusvei, og jeg måtte gjøre det samme oppdraget seks ganger før jeg endelig klarte det, og hver eneste gang jeg feilet var det fordi bilen traff en liten stein og spratt flere meter til siden utfor en klippe eller noe sånt. Men det er likevel det beste GTA spillet noensinne, og jeg tror selv GTAIV kan få problemer med å leve opp til det fordi SA er så sinnsykt variert. Det ene øyeblikket løper man i en storby med spraykanne og tagger over andre gjengers tagger, og i neste øyeblikker kjører man traktor på bygda? Genialt spill, men har fint lite med GTA å gjøre. Saints Row? Genialt spill. Jeg simpelthen elsker det. Historien er grei nok, men det er spillbarheten som er det viktige. Grafikken ser utrolig bra ut, noen av oppdragene overgår alt GTA noensinne gjorde (som f.eks når man gjemmer seg i kirken og blir omringet av andre gjenger som går berserk) og så videre. Problemet var at jeg i et oppdrag skulle hente noen folk, men de satt bokstavelig fast i trappen. Folk skjøt over alt, men selv om jeg gikk ut av bilen og slo til de to jeg skulle redde nektet de å gjøre noe. De prøvde hele tiden å komme seg til bilen (føttene beveget seg hele tiden som om de løp), men de satt bom fast. Til slutt gadd jeg ikke mer. Dette var for øvrig etter at jeg stort sett hadde rundet hele spillet, så det var ikke noen stor sak. Når det er sagt har ingen spill hittil overgått Mercenaries i mine øyne. I stedet for å leke krig er man bokstavelig talt i en krigssone, og det tok mindre en fem minutter før jeg hadde funnet min første rakettkaster og skutt ned et helikopter. Ikke fordi det var et oppdrag, men fordi det var for fristende til å la være. I et oppdrag skulle jeg krysse en bro med en masse fiender og tankser for å komme meg opp på hovedkvarteret til en liten fjott og arrestere ham, noe som kunne bli et problem. Heldigvis (?) angrep et helikopter, så da det kom lavt nok klatret jeg like greit opp i det og stjal det. Da ble det plutselig betydelig enklere å ta seg opp til fjotten jeg skulle arrestere... Har dere noensinne gjort noe lignende i GTA eller SR? Tviler sterkt... For ikke å nevne en liten sniper jeg ikke klarte å få sikte på. Det var ham eller meg, så hva gjør man når man ikke kan skyte ham? Enkelt. C4. Jeg bare sprengte hele bygningen han stod oppå, så var den saken løst. Jeg gleder meg til GTAIV og SR2, men ingen av dem kommer i nærheten av Mercs2 i mine øyne.
Stangern Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet når SR2 kommer ut?
Kjeksmestern Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Skriver noen "GTA er mye bedre!", står det sannsynligvis PS3/PSN: i signaturen
bjeil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Aldri forstått hva Xbox-fanboysene så i Saints Row. Spillet var jo fullstendig elendig.
vegavnil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Skriver noen "GTA er mye bedre!", står det sannsynligvis PS3/PSN: i signaturen Ja, det sier vel seg selv Hvis det noen sier saints row er det som regel "gamertag". Så det er som regel fordi folka kanskje ikke har sett hva det andre spillet har å by på... Jeg har ikke prøvd saints row, men synes det ser fett ut, gleder meg iallfall til 2'ern, da får endelig vi som bare har ps3 prøvd det
bjeil Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Skriver noen "GTA er mye bedre!", står det sannsynligvis PS3/PSN: i signaturen Eneste personene jeg kjenner/har hørt liker Saints Row bedre er xbox-fanboys som bare kverulerer... Kommer fra meg, eier av 360 med 0 planer om å skaffe PS3. Sjeleglad for at GTA4, eneste egentlige konkurrent i sjangeren, kommer til X360. Saints Row kunne ikke måle seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå