Gå til innhold

Kule ting til PSPen jeg må ha?


MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSN kan man logge seg på gjennom eBuddy, og det funker ganske bra! Ellers finnes det hjemmebrygget programvare, f.eks. AFKIM (Away From Keyboard Instant Messenger), men det krever en PSP som greier å kjøre hjemmebrygget.

 

For å være ærlig, så synes ikke PSP-en er så utrolig bra uten muligheten til å kjøre hjemmebrygget. Det kommer daglig spennende, nye programmer og spill som kan legges rett inn på minnekortet og spilles, og det er utrolig mange flere funksjoner. Noen eksempler er full-speed PS1-, GBA-, SNES-, og mange andre, -emulatorer. Man kan høre på MP3 hvor som helst, både mens man surfer på nettet, spiller spill og ser på bilder. Og du vet at PSP-en har en infrarød port på toppen? Den kan man sende og motta filer gjennom til og fra mobiler, samt brukes som fjernkontroll til fjernsyn, osv.

 

Jeg vet ikke om så mye kult du kan gjøre med en "normal" PSP-systemprogramvareoppdatering installert.

Lenke til kommentar
MSN kan man logge seg på gjennom eBuddy, og det funker ganske bra! Ellers finnes det hjemmebrygget programvare, f.eks. AFKIM (Away From Keyboard Instant Messenger), men det krever en PSP som greier å kjøre hjemmebrygget.

 

For å være ærlig, så synes ikke PSP-en er så utrolig bra uten muligheten til å kjøre hjemmebrygget. Det kommer daglig spennende, nye programmer og spill som kan legges rett inn på minnekortet og spilles, og det er utrolig mange flere funksjoner. Noen eksempler er full-speed PS1-, GBA-, SNES-, og mange andre, -emulatorer. Man kan høre på MP3 hvor som helst, både mens man surfer på nettet, spiller spill og ser på bilder. Og du vet at PSP-en har en infrarød port på toppen? Den kan man sende og motta filer gjennom til og fra mobiler, samt brukes som fjernkontroll til fjernsyn, osv.

 

Jeg vet ikke om så mye kult du kan gjøre med en "normal" PSP-systemprogramvareoppdatering installert.

9233925[/snapback]

 

Er vel ikke det nei. Dummeste er at man må ha versjon 1.50 for å kjøre det meste av emulatorer osv(De kule tingene!!). Hjelper ikke så mye det når jeg sitter med 3.03 :(

Lenke til kommentar
Joda! Bare få tak, med mindre du har allerede, enten GTA: Liberty City Stories (må ha 2.00-oppdateringen på disken) eller Lumines, så kan du nedgradere til 1.50.

9235866[/snapback]

 

Vet, kjøpte GTA LCS i dag, men var desverre den seneste versjonen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...