Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen, her spiller laget mitt sine to beste runder sålangt så blir jeg forbigått? (51 og 52 poeng), hva skjer med verden?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Sweet. Det var kun United og Villa som vant av spillerne på laget mitt, men så har jeg til gjengjeld både Ronaldo og Ferdinand. Ronaldo er styggflink.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg føler nesten med deg, Hyrlen. Nesten. Husk at de svakeste rundene forsvinner og da kan det godt hende du tar meg igjen. As for the rest of the season - no way.

Skrevet

Jeg startet med 3-4-7 på de tre første så se ikke bort ifra det. Må bare kvitte meg med disse hersens Liverpool spillerene som trekker meg ned :S

Skrevet
Dammit, glemte å kjøpe en høyreback før denne runden. Hvis jeg kjøper en nå, kan jeg få poeng hvis han spiller i morgen?

Du får ikke kjøpe spillere så lenge runden er i gang...

Skrevet

Den var lei. For en gangs skyld scorer spissene mine 2 mål hver (kan komme flere i løpet av neste omgang), og så mangler jeg en back. Håper jeg ikke mister for mye poeng. Skulle btw vært poeng for assists.

Skrevet

Hm, Arsenal-seier med clean-sheet (Hleb, Fabregas, Adbayor) United-seier med clean-sheet (VDS, Ferdi & Vidic) Portsmouth-seier, dessverre uten clean-sheet (Benjani). Nå venter jeg bare på City-kampen, så kan det bli en finfin runde. Har også Laursen (Villa) og Beletti (Chelsea).

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Dette tror jeg blir en bra runde på meg også. Hattrick på Benjani, så har jeg tre fra Arsenal blant andre Adebayor, tre fra United blant andre Ronaldo osv. Gleder meg til poengopptellingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...